Őszbe burkolózva - Szépséges november

Megjelent: 2016.11.12. 23:54

Bár már a boltok polcain ott sorakoznak a Mikulások, sokan pedig a karácsonyi ajándékvásárlás kellős közepén járnak, én még próbálom megőrizni az őszi hangulatot, mert hiszek abban, hogy mindent a maga idejében. Szeretem, amikor hűvös van, de lágyan süt a nap, az avar vidáman zörren meg a talpam alatt, szeretem a Normafánál kutyasétáltatás után a forralt bort és az isteni rétest. Nekem személy szerint a november és a sütőtök menthetetlenül összekapcsolódott, amire a Starbucks-os Pumpkin Spice Latte csak ráerősített, de rajta kívül is vannak olyan dolgok, amik remekül passzolnak az őszi hangulatomhoz. Ezekből válogattam össze most néhányat beauty-vonalon.

img_5772_2.jpg

Október utolsó két hetét Amerikában töltöttük (régi nagy tervünk volt, hamarosan beszámolunk!), ahol megtapasztaltuk az autentikus Halloween-őrületet, ami persze már jóval az ünnep előtt kezdetét vette. A házak lépcsőit és ablakait, a boltok kirakatát mindenütt pókok, szellemek, csontvázak - na de ami a lényeg: sütőtökök díszítették (az utóbbi tényleg minden mennyiségben). A dolog nem maradt hatástalan: be is szereztem gyorsan az átalam eddig még ismeretlen Bath&Body Works ünnepi kollekciójából a Purrfect Pumpkin elnevezésű tusfürdőt.

img_6641.JPG

Amikor először mentem be a boltba (mert bevallom, később még visszatértem), emlékszem, az illatok kavalkádjában a bőség zavarába kerültem, és tipikus női szokás szerint a csomagolás alapján hoztam meg a végső döntést, a tökfejű macsekot nem lehetett otthagyni. A 295ml-es tusfürdő illatát a sütőtök mellett a fahéj és a vanília adja, E-vitamint, aloe verát és shea vajat tartalaz, így nemcsak az orrunk, hanem a bőrünk is jól jár vele. Az ára 12 $, azaz 3500 Ft körül mozog, de a boltban mindig kedvezményt kap az ember, ha több terméket vásárol. Magyarországra sajnos nem szállítanak, de az Amazonon, E-bay-en le lehet csapni egy-egy darabra. Web: www.bathandbodyworks.comA pumpkin sorozat fahéjas mini kiszerelésű testápolójából is vettem szuvenírbe egy-egy darabot, remélem ők sem okoznak majd csalódást. 

Szintén 'tökös' a Lush egyik őszi fürdőbombája is, a Sparkly Pumpkin, igaz, csak külsőre, mert a benne lévő borókaolaj és lime friss citrusos illatot kölcsönöz neki. Annyi csili-vili aranypor van a tetjén, hogy amellett, hogy illatos leszel tőle, szó szerint ragyogni fogsz :D Ugyanez igaz az őszi termékek közül a kis lila boszorkányra is (Goth Fairy): színjátszó csillámokkal operál, szóval szerintem szilveszterkor is jól használható, én egy munkás hétköznapra kevésbé vállalnám be. Egyébként egy bőrápoló tömbről van szó mandula, bergamott és grépfrút aromákkal. Számomra a legkedvesebb és legápolóbb őszi Lush-termék a kis fehér szellem, mely nemes egyszerűséggel a Boo nevet kapta. Ő egy szilárd, gyömbéres-mandarinos fürdőolaj, mely a benne lévő kakaóvajnak köszönhetően puhává varázsolta még az én száraz bőrömet is. A kis fehér rém két fürdésre volt elegendő. Szerintem a nagyon szép meleg színekkel rendelkező Fireside szappan is abszolút őszi kellék, amely aztán télen is bátran használható: a szegfűszeg és a vanília ugyanis mindkét évszak hivatalos illata.

img_6645.JPG

Persze a testápolás mellett ne feledkezzünk meg a a szolídabb vagy éppen erőteljesebb sminkről sem, ehhez is számos remek alternatívát kínál a szezon. Két szempillaspirált is volt alkalmam kipróbálni: az egyik a Maybelline Colossal Spider Effect terméke, ami egyszerre ígér hosszú és élettel teli pillákat speciális keféjének köszönhetően. Vagy én nem vagyok elég ügyes, vagy ez a spirál most nem sikerült olyan jól, mint a korábbi Volume Express darabok, vagy végtelenül elfogult vagyok a szintén Maybelline-es The Falsies Push Up Drama-val, de ez a pókhálós darab nekem most nem lesz a kedvencem. A Maybelline dobta picara a Master Precise Curvy szemhéjtust is, ami engem leginkább egy vékonyabb hegyű kihúzófilcre emlékeztet, és milyen jó, hogy így van! Én annyira de annyira szeretnék szép tusvonalat húzni, de ha sikerül is az egyik szemhéjamon, biztos, hogy valami félresikerül a másikon. Vele viszont egészen korrekt íveket tudok csinálni, szóval nagy boldogan használom nap mint nap, ráadásul meglepő módon (a beauty blogok kommentelői sokszor nem találták eléggé tartósnak, és általában én is hajlamos vagyok a panda-effektusra) nekem egyáltalán nem kenődik el!

img_6639.JPG

A tartósság kérdése okozott vitát a rendszeresen sminkelők körében a L'Oréal Infallible Pro-Last folyékony rúzs-ajakápoló kapcsán is. (Először a festéket kell felkenni, megvárni, amíg megszárad, majd jöhet rá a balzsamszerű fény, mely védi az ajkakat a kiszáradástól.) Én a vörös árnyalatot birtokolom, és szerintem egy romantikus estére mindenképp érdemes bevetni. Csókálló! 

A másik szempillaspirál Miss Sporty termék, a Pump Up Booster család 100% Rock (extrém fekete) kiadása. Már korábban is írtam róla, hogy a cég inkább tiniknek szóló sminktermékei egyre jobbak, és ez most sincs másképp: mind a spirál, mind kistestvére, a krémes szemceruza teljesen jól használható a mindennapokban. Ráadásul két négyes szemhéjfesték palettát is találunk a kínálatban, egy az arany és bronz árnyalataiban játszó változatot (Golden) és egy füstös sminkhez való, sötétebb színeket tartalmazó, de (egy kivételével) szintén csillámos készletet (Smokey). Nagyon jól kiválasztott, meleg árnyalatok, érdemes tenni velük egy próbát!

img_6647.JPG

És ha már őszi, kandalló előtt vagy csak úgy összekuporodós este, ne feledkezzünk meg a csábítás régi, jól bevált eszközéről, a fehérneműről sem. Ami esetemben fekete, és a Triumph jóvoltából szereztem be. Az őszi-téli kollekció darabjai egytől egyig csodaszépek, úgyhogy vagy egy órát  a próbafülkében töltöttem, mire mindent felpróbáltam. Az a jó, hogy az üzletben mindig szívesen segítenek, így biztos, hogy a külsejében és konfortosságában is megfelelő melltartóval térünk haza. Számos szín (fekete, szürke, kék, mályva, vörös) és stílus (csipkés, letisztult, ill. sportos) valamint kialakítás (push up, merevítős, merevítő nélküli) található a kollekcióban, és a melltartók mellett gyönyörű bodyk is!! Végül az Amourette Spotlight család szettjét választottam, ami rendkívül kényelmes és semmi esetre sem nagymamis! A teljes kínálatot ITT tudjátok megnézni.

img_6634.JPG

Már csak két hét van hátra novemberből, úgyhogy élvezzétek ki az őszi napsugarakat vagy próbáljatok picit örülni az ablakon kopogó esőcseppeknek, hiszen ez a hónap is lehet nagyon szép, ha azzá tesszük! :)

 

Szöveg és képek:

 alairas_anna_1.png

 

 

TOVÁBB IS VAN, MONDJAM MÉG?

AZ INDIÁN TÖRZSFŐNÖK LÁNYA, AVAGY KONTÚROZÁS STEP BY STEP

SZÍNES, FRISS ÉS TERMÉSZETES - NATÚRKOZMETIKUMOK A PILISBŐL

JÁTÉKOS ÁLLATKERT - ÍGY SZEREZZ ÖRÖMET A KISMAJOMNAK!

VADVIRÁGOS KALLIGRÁFIA - NÉGY ÓRA RELAXÁCIÓ A WILD FLOWER BARBAN

 

 

Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem! 

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: @COLORCAM_M és @COLORCAM_WS

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr5211963241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása