Ahol egyszerre erősíthetsz és lazíthatsz - a Sport11-ben jártam

Megjelent: 2016.07.20. 06:00

Tudjátok, az a tipikus nap volt: a tejeskávé reggel a fehér felsőmön landolt, a tusvonalam cikk-cakkban futott a szemhéjamon, úsztam a tennivalókkal és mindehhez vagy 35C lehetet (ja bocs, a lakásban csak 29). Semmire sem vágytam jobban, mint hogy délután egy kicsit lazíthassak és erre egyébként elég jó kilátásaim is voltak. Magazinunk ugyanis meghívást kapott a 11. kerület méltán híres sportkomplexumába, a Sport11-be, úgyhogy a nap hátralévő részében már csak az lebegett a szemem előtt, hogy mekkorát fogok csobbanni a medencéjükben.

img_1975_2.jpg

Kocsival érkeztem, mivel viszonylag messze lakom a város peremén elhelyezkedő sportlétesítménytől, de parkolóhelyet keresve több buszmegállót is láttam a közvetlen közelben, szóval kamasz gyerekeket is bátran elengedhetünk ide egy kis strandolásra-sportolásra. 

A recepción megkaptam az öltözőszekrényem kulcsát, majd elindultam felderíteni a helyet, ami nem kis feladat, ugyanis a budai sport- és rendezvényközpont közel 43.000 m2 területtel rendelkezik, köztük például egy óriási sportcsarnokkal. Lássuk csak, mi minden van itt pontosan: focipályák, teniszpályák, kosárlabdapályák és egy játszótér az egyik oldalon, úszómedence, meg egy kisebb a gyerekeknek illetve egy strandröplabda-pálya a másikon.

img_6357.jpg

Az épületben alul fitness terem mindenféle géppel, mellette termek a csoportos óráknak, egy emelettel feljebb squash pályák, kozmetika és szauna. A multifunkcionális sportcsarnokról, mely a különféle sportmérkőzések mellett rendezvényhelyszín is, már volt szó, de a vele szemközti oldalon található wellness részlegről még nem: itt fedett úszómedence, jacuzzi és infra- ill. finn szauna várják a víz szerelmeseit.

 

 

Felsorolni sem volt egyszerű a hajdan Sportmax Újbuda néven ismertté vált komplexum részeit, és a lista ennél csak hosszabb, ha az igénybe vehető szolgáltatásokról van szó. A babaúszástól a gyerektáborokon és a különféle csoportos órákon át egészen a közös meccsnézésig a beach bar-ban számtalan módon tölthet el itt akár egy egész napot is az ember.

img_1978_2.jpg

Az én receptem a testi-lelki nyugalom eléréséhez á la hétköznap: jegeskávé a teraszon, majd merülés a kisebbik medencében, napozás és egy remek pilates-óra (én Drahos Eszternél nyújtottam-lazítottam). Ha velem tartott volna a pasim is, akkor valószínűleg a jegeskávé-jacuzzi-szauna-pilates (én)-TRX (ő) kombó mellett döntöttünk volna. De az a jó, hogy szinte végtelen számú variáció képezhető a helyszínek és az edzés-/wellness-módok összekapcsolásából, így garantáltan fel sem merül a kérdés, hogy "ó, már megint oda megyünk?". Helyette a "jaj de jó, oda megyünk?" sokkal valószínűbb :)

 

További infók itt:

www.sport11.hu

Facebook oldal

Órarend

 

Szöveg és képek:

alairas_anna.png

 

 

 

NYÁR VAN NYÁR!

Bikinialak helyett - Önbizalomtuning a nyárra

Júliusban ez is lesz még! - Programajánló

Pokémon Go - Tömeghipnózis és sikersztori

Színes, friss és természetes - Natúrkozmetikumok a Pilisből

Legyünk egyszerre mindenhol - Túlélőkészlet a fesztiválszezonra

Újra Bali - Mert van úgy, hogy visszavárnak

 

 

Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem! 

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: @COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr578891576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása