Angel Haze villáminterjú a Szigeten

Megjelent: 2014.08.16. 14:12
Írta: colorcam

Bár szerintem a pénteki nap erős volt fellépőkből, mégis Cee Lo Green kicsit több, mint negyedháznak játszott, Angel Haze koncertje is félházas volt, viszont Kelis, aki talán a legrégebbi vonal és közel sem olyan népszerű, mint Angel, vagy Cee Lo, mégis teltházat csinált az A38-on. 

angel haze.jpg

A Mastercard jóvoltából lehetőséget kaptunk egy 4 perces villáminterjúra Angel Haze-től.

Colorcam: 2 napja itt vagy, körülnéztél Budapesten?

Angel Haze: Igazából csak pár órája érkeztem meg Los Angeles-ből. Úgy volt, hogy hamarabb jövök, de problémák adódtak, így csak most érkeztem Magyarországra pár órája. Viszont a reptéren már vártak rajongók, úgyhogy nagyon jó érzés volt így megérkezni.

Colorcam: Egy elég kemény családból származol, és el is kellett meneküljetek Detroitból Broolkynba, mert a helyi templomban elnyomásban és üldöztetésben volt részetek. Hogy jött a zenélés az életedbe?

Angel Haze: 16 voltam ekkor, és csak ültem a szobámban, zenélgettem, olvasgattam és gondolkodtam az élet nagy dolgairól. És volt egy pillanat, hogy felfogtam, a zene mennyire életmentő és minden embernek szüksége van rá. Úgy éreztem, ezt kell csináljam egész életemben. Mióta megszülettem tudok énekelni (nevet), de a rap megszállottja lettem, mikor csináltam pár remixet. Úgy éreztem nagyon jó vagyok ebben, és rögtön szerződtettek is.

_MG_7225.jpg

Colorcam: Tweetelted, hogy Japánba szeretnél turnézni.

Angel Haze: Ne tudd meg, mennyire szeretnék eljutni oda!

Colorcam: Nem félsz a radioaktivitástól?

Angel Haze: De, jogos. De, minden embernek el kell jutni Japánba, egyszer az életben.

Colorcam: Olvastam, hogy személyi séfet keresel, mivel a turné alatt kevés alkalom van enni,és súlyt vesztesz. Én amúgy nagyon jól főzök.

_MG_7239.jpg

Angel Haze: Nem, az lehetetlen. Tényleg?

Colorcam: Pedig, de. Egyébként te tudsz főzni?

Angel Haze: Nem. Na, jó de. De, mindig azt mondom, hogy nem tudok, mert különben mindig megkérnek, hogy főzzek.

Colorcam: Itt biztos nagyon jót fogsz enni, mert a KIOSK látja el a fellépők étkeztetését, mely az egyik legjobb hazai étterem. Az étteremben előkészítik, de van itt konyha, ahol elkészítik a fogásokat.

Angel Haze: Tényleg? Akkor most menjünk és főzzek valamit?

 

Köszönet a Mastercard-nak az interjúért, és Fűrész Zsoltnak a fotókért!

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben, vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr696609071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása