A tavasz kezdetével a jobbnál-jobb programok is megsokasodtak körülöttünk, és mi kapva-kaptunk is a tetszetős alkalmakon. Láttunk férfit melltartóban és cuki pandákat, akik cipőt ihlettek, hallhattuk Arany János sorait rappelve, és számtalan más érdekességnél is jelen voltunk, amit semmiképpen sem szeretnénk titokban tartani, sőt szeretnénk, ha Ti is részesei lennétek.
MIXA
Kicsit olyan érzésem volt ezzel a márkával kapcsolatban, mint amikor Anyukám a kezembe nyomta Marlene Dietrich kedvenc ránctalanítóját: itt van valami különleges dolog, amit közel száz éve használnak a hétköznapi nők és a sztárok is, az ára mégsem kezd versenybe egy Birkin táskáéval. Hasonló volt a reakcióm is: vizsgálgattam egy darabig, aztán kipróbáltam. Mivel érzékeny bőröm van, ami a hidegben hamar kiszárad, nagyon örültem neki, hogy tesztelhetek egy olyan terméket, amit kifejezetten a bőr cserepesedésére - na jó, azért addig igyekszem nem eljutni - is hasznos. A testápoló könnyed állagú volt és egészen gyorsan beszívódott, úgyhogy nem kellett beiktatnom egy kávészünetet a krémezés és az öltözés közé. A kézkrém picit sűrűbb, ezért nem ajánlom, hogy azonnal telefonálni akarjatok, miután gondosan bekentétek vele minden ujjatokat - viszont elég egy nap kétszer használni. A babák számára kifejlesztett tusfürdőről baba híján nem tudtam tapasztalatot gyűjteni, de ahogy Anyukám szokta mondani: a legjobb, ha azt használom, amit egy csecsemőnek is szabad... Kapható az ismert drogériákban.
RED BULL - PILVAKER
Idén elképesztően nagy felháborodást keltett az, hogy az első körben kettő, majd három előadásra meghirdetett jegymennyiség percek alatt elkelt. Persze volt, aki a hackereket hibáztatta a Facebook-on, vagy a szervezőket ostorozta, de a dolog valódi felelőse szerintem a sok zenész volt, akik jobbnál jobb dalokat kreáltak a magyar költők verssoraiból. A pont 1848 ülőhelyből álló Erkel Színház színpadán idén Arany János kapta a főszerepet, ugyanis éppen 200 éve látta meg a napvilágot. Emiatt a korábbi slágerek mellett olyan új dalok is felcsendültek, mint a Letészem a Lantot és az este fináléja, az Egy életem, egy halálom, melyeket nem csak a szuper zenekar, hanem a menő, díszletre vetített animáció fokozott a nézőtéren egészen a táncolásig.
SLOGGI - TRY MY BRA!
Vagyis próbáld fel a melltartómat. Kicsit olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy próbálj meg járni a cipőmben - bár a sztori csak akkor lenne ugyanaz, ha a cipő jó lenne rá is és rám is. De ahhoz - ezek szerint - Wow Comfort kell. A Sloggi legújabb kollekciójának kampányával egészen addig mentek el, hogy még a férfiakra is ráadták a legkényelmesebb darabot, ami képes arra, hogy minden mellformához alkalmazkodni tudjon. A fehérneműt természetesen teszteltem és számomra a kényelem mellett az volt a legnagyobb előnye, hogy egyáltalán nem ütött át a feszes felső alatt, még a "C" kosaras modell sem. Normál vagy vastagabb pántú topokhoz is ideális, és push up verzió is van azoknak, akik finoman szeretnék növelni a dekoltázsukat. Sloggi Facebook oldal és www.sloggi.com
TOM'S - WILDAID PANDA KOLLEKCIÓ
A TOM'S brand hitvallása, hogy a profit termelése mellett állandó segítséget nyújtson a Harmadik Világban élő gyermekek számára (egy cipő vásárlása után egy cipőt ad egy szegény gyereknek- a szerk.), emellett pedig rendszeresen foglalkozik a veszélyeztetett állatfajok ügyével - ez esetben a pandákéval. Kárpáti Kriszta, a márka hazai managere elmondta nekünk, hogy a pandák megmentése mellett a környezetük megóvása a cél, ahol számos olyan állat és növény is él, mely sehol máshol a világon. A TOM'S idén a WildAid azon projektjét támogatja, melyben az alapítvány a helyi gyerekeket kívánja egy sokkal globálisabb, környezetet védő gondolkodásra bírni. A cég, amellett hogy az összeget vásárlástól függetlenül is eljuttatja a szervezetnek, egy külön kollekcióval is igyekszik felkelteni a figyelmet a környezetvédelemre. A pandamacikra emlékeztető pöttyös lábbelik női, férfi és gyerekváltozatban is megvehetők, így az aranyos állatok mellett egy-egy szegény gyermeken is segíthetünk. TOMS Facebook oldal és www.toms.com
CELENI - FRIENDS & FANS
Cselényi Eszter hihetetlenül szépen és őszintén képes arra, hogy a magyar kulturális életből hozott inspirációkat vegyítse az angol golf klubok laza, de elegáns vonalaival, melynek eredménye, hogy egy Celeni ruhában sose tudunk alul- vagy túlöltözöttek lenni, akkor sem, ha egész nap róttuk a várost és még egy vacsorára is be kell esnünk. Emiatt is érdemes bevésni naptárunkba évente kétszer azoknak a napoknak az időpontjait, melyeken kedvezménnyel vásárolhatunk egy-egy örök darabot a ruhatárunkba. Egy egyedi mintával készült blúz, szoknya vagy dzseki még a későbbi szezonban is olyan barát lehet, amelynek segítségével középpontba kerülhetünk a céges eseményen, de egy laza, nyári estén is. Celeni Facebook oldal és celeni.hu
WINK X BENCE CSALÁR S02
Ha végre valahára valaki megkérdezné, hogy számomra mit jelent a divat, azt felelném, hogy nyitottságot. Ebben minden benne van: a kreatív flow, a világ dolgaira adott reflexió és a szabadság, amit a művészet - mások szerint ipar - ezen ága nyújt a benne tevékenykedő emberek számára. Erről az együttműködésről is ez jutott elsőre eszembe. Csalár Bence bloggerként és újságíróként szerzett nevet a szakmában, egy éve pedig tervezőként is bemutatkozott. Bence elmondta, hogy a második kollekció alapelve a kontrasztok összefonása volt. Olyan anyagokat párosított egy lábbelin belül, melyek egymagukban vagy kimondottan elegánsnak (lakk bőr), vagy kimondottan hétköznapinak számítanak (matt bőr), emellett kreált egy hihetetlenül kényelmes papucsot, melyet akár egy lazább meetingen is nyugodtan viselhetünk a nyári napokon. A megvalósításnál a másik fontos dolog az volt, hogy teljes mértékben Európában készüljenek a cipellők, melyeket a budapesti, nagy WINK üzletek mellett Pécsett és Szegeden is megvásárolhatunk majd. WINK Facebook oldal és www.winkstores.com, BenceCsalar Facebook
GLAMOUR WOMEN OF THE YEAR 2017
A Glamour magazint azért szeretem, mert a legfrissebb trendek mellet foglalkozik fontos társadalmi kérdésekkel is és olyan szakmákat, projekteket is díjaz, melyek kevésbé vannak előtérben. Ilyen a jó ügyért történő küzdelem és ide tartozik a lakberendezés is. Emellett ez az egyetlen díjátadó, ahol el tudom képzelni, hogy a teljes szerkesztőség kivonul a színpadra és a női egyenjogúság mellett tüntet. A megnyitó beszéd alatt megjelent táblák mind a #GirlPower-re hívták fel a figyelmet, ami ez esetben az egymás elismerésében rejlő erőt is jelentette. A díjat ugyanis nők adják nőknek: a magazin - többnyire - hölgy olvasói szavazzák meg a legjobb színésznőt, énekesnőt, tervezőnőket, lakberendezőnőket, bloggerinákat. A gála is ebben a szellemben telt: volt demonstráló fal, ahol bárki beolvadhatott egy fotó erejéig a Women's March tüntetői közé, és volt nyomtatott fényképeket készítő gépezet is, ami előtt ''meglepő módon'' elég hosszú sor állt. No, meg: gyönyörű tervezői ruhák.
Szöveg:
Még több csajos tartalomért keress minket az Instán: @COLORCAM_WS
És ezt olvastad már?
Strucctojás és cukorka - húsvéti beauty ajánló
A testem nem közkincs - Fragile
Simogass tigrist! - De minden áron? A csúf igazság a tigrissimogatók mögött
Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem!
Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG
Instagram: @COLORCAM_M és @COLORCAM_WS
Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?
Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!