Így aranyozd be a sminked szilveszterkor!

Megjelent: 2016.12.30. 02:28
Írta: colorcam

Az arany szín a napfény, az isteni hatalom, a megvilágosodás, a halhatatlanság, a dicsőség jelképe, és az ünnepek közeledtével mindig előtérbe kerül, így van ez az ekkor készített sminkek terén is. Idén szerettem volna valami mást alkalmazni, mint a klasszikus arany-piros párosítás, ezért ebben a cikkben két olyan szilveszteri sminket mutatok be, amelyben megjelenik az aranyos csillogás, de az új körítést kap. A ti döntésetek, hogy melyiket fogjátok viselni 2016 utolsó éjszakáján!

img_7399.JPG

Mivel a modellem bőre elmondása szerint hajlamos a zsírosodásra, primerként a L'Oréal Infallible Mattifying Base-t használtam, majd lealapoztam a Rimmel Fresher Skin 400 Natural Beige árnyalatával. Utóbbi a csomagolását elnézve nem nyűgözött le, és kibontás után is egy nagyon furcsa állagú anyag fogadott, de a bőrre felkenve mesés lett a végeredmény, kár volt kételkednem benne. Egy újabb ékes példája annak, hogy a külső nem minden... :)

A szem alatti karikákat a MAC Cosmetics Prep&Prime Highlighter Stick-jével tüntettem el (Bright Forecast), majd egy gyors púderezés következett a Kryolan transzparens púderével. Ez egy teljesen átlátszó, mattító púder, amit a sminkes munkáim alkalmával gyakran használok. Előnye, hogy mivel átlátszó, elég az alapozót a megfelelő árnyalatban kiválasztani, és azt lemattítani vele, nem kell keresgélni a bőr színével megegyező színűt. Ez főleg akkor könnyíti meg a helyzetet, ha a nyár közeledtével barnább lesz a bőrünk, vagy ősszel elkezdünk fakulni.

img_8143_1.jpg

Ha már a fakóságot emlegetem, a Rimmel Kate Moss Sculpting paletta nagy segítség volt abban, hogy teljesen elűzzem (001 Golden Sands árnyalattal dolgoztam). A szett egy highligtert, egy kontúrt és egy pirosítót tartalmaz, melyek harmonizálnak egymással, könnyű eldolgozni őket, és jól pigmentáltak. Kate Moss neve garancia a jó minőségre, nem volt ez másként korábban a nevével forgalmazott rúzsokkal sem.

Az 'előtte' képeken láthattátok, hogy a modellem szemöldökének formája gyönyörűen ki van alakítva, de itt-ott hiányos, ezért két terméket is használtam ahhoz, hogy megerősítsem. Előbb a Maybelline BrowSatin automata ceruzájával húzkodtam plusz szőrszálakat a hiányos helyekre, majd a L'Oréal Brow Artist Genius Kit-jével töltöttem fel teljesen a hiányzó részeket. A szemöldök végénél, a szőrszálak alatti területen a Vagheggi Inka Inki Cover korrektorceruzát használtam a drámaibb hatás elérése végett.

Így megkaptuk a tökéletes bőrképet és az arc keretét, egy kis szempillaspirállal akár egy egyszerű nappali sminknek is beillene, de mivel most nem ez volt a célunk, ezért az igazi móka csak ekkor kezdődött.

img_8182_2.jpg

Azt már jó előre kitaláltam, hogy az arany szín dominálni fog az általam készített sminkekben, amihez a föld színek nagyon jól állnak, ezért a szemekre az Yves Rocher Couleur Végétale 03. Ginembre Nacré barnás árnyalatát festettem, majd elsatíroztam. Az ajkakra a Vagheggi Inka Inki szem- és szájceruzáját tettem fel, szilva színben. Nagyon szimpatikus, hogy bele mertek választani valamilyen különleges árnyalatba, nem egy pirossal vagy bordóval rukkoltak elő, amiből már több tucat van a piacon. Meg kell említenem azt is, hogy mivel szemre is használható, egy lilás füstös sminkhez is jó választás. Ezután előkerült az említett olasz márka szemhéjfestéke, amit először nem "rendeltetés szerint" használtam, hanem az ujjbegyeimmel felvittem egy keveset az ajkakra, ezzel megragyogtatva a matt szilva alapszínt. Már csak a szempillák maradtak érintetlenek, amiket a Bourjois Volume Reveal Ultra Black spirállal festettem ki. Amellett, hogy tökéletesen kiemel és szép matt fekete, a csomagolása mellett sem mehetek el szó nélkül. A tubusra egy mini tükör került, aminek segítségével bárhol előkaphatjuk és használhatjuk.

A második sminknél szerettem volna a csillogást áthelyezni az ajkakról a szemre, ezért a korábban elkészített szemet füstösítettem a The Body Shop "A True Romance" palettájával. A matt szín került a szem külső sarkába, a fényesek pedig vegyesen a szem középső területére. A szemzugban maradt az Yves Rocher barnája. Bár első ránézésre a palettában található árnyalatok lilásnak tűnnek, felhelyezve inkább a barnához közelítenek, ami nekem személy szerint jobban is tetszik. Befejezésül a Vagheggi szemhéjfestékkel húztam tusvonalat. A végeredmény: ünnepi is, arany is, de mégis kicsit eltérő a megszokottól.

img_8214_1.jpg

Túlzónak találtam volna, ha marad a szilva-arany ajak, ezért letöröltem, és helyette egy nude színt választottam, hogy a hangsúly a szemre fókuszáljon. A L'Oréal Gold Obsession Color Riche termékcsalád Nude Gold árnyalata mesésen kiegészíti a barna-arany kombinációt, krémes, könnyen kezelhető.

Attól függően, hogy mit szeretnétek inkább hangsúlyozni az arcotokon, próbáljátok ki a szájhangsúlyos, vagy a szemhangsúlyos változatokat És ne feledjétek, hogy a sminktáskátok tartalmát nem muszáj mindig rendeltetésszerűen használni! Bármikor lehet egy mattra száradó szájfényből színes tusvonalat csinálni, vagy szemre való pigmenttel ajkakat festeni.
img_8187_1.jpg

A fotózás helyszínét a Konyha biztosította, amit ezúton is nagyon köszönünk nekik!

Cím: Budapest, Madách Imre út 8.

 

Szöveg és smink: 

alairas_alexandra_1.png

Modell: Domonkos Lívia

Képek: Farkas Anna

 

ÉS EZT OLVASTAD MÁR?

Két szuper smink az év legnagyobb bulijára

Így készül a cake pop

Indonézia íze - Anti-útikalauz 

Quimby Micsodaországban - Varga Livius interjú

 

Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem! 

  

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: @COLORCAM_M és @COLORCAM_WS

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr2212081941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása