Sony X1000V 4K Action Cam – a legtutibb kiegészítő nyárra

Megjelent: 2015.07.20. 11:16

Isztambulban töltöttem egy hetet ezzel a csoda mini kamerával, aminek a "rendes" neve Action Cam. Bevallom, mindig is imádtam az elektronikai kütyüket, legyen szó kameráról, fényképezőgépről, bármiről. De azt is töredelmesen beismerem, hogy a legkevésbé sem értek hozzájuk, úgyhogy most nem egy teszt cikkről van szó, mielőtt még a elektro-guruk paradicsommal kezdenének dobálni.

sony3.jpg

Amikor megtudtam, hogy magammal vihetem ezt a borzasztó jópofa kis kamerát az isztambuli kirándulásomra, nagyon megörültem. Még kiegészítőnek sem utolsó, hiszen fehér – a kedvenc színem, persze nem nadrágban, attól isten ments – és elfér még az én apró tenyeremben is, plusz nem utolsó sorban könnyű használni.

Attól féltem leginkább, hogy nem fogom tudni kezelni, de nagyon kellemesen csalódtam, mivel abszolút egyértelmű és logikus a használata. Nincs rajta ezer gomb, a menüje totálisan egyszerű, aki már fogott a kezében hasonlót, vagy akárcsak egy digitális fényképezőgépet, könnyedén elboldogul vele. Én indulás előtt a kiskutyámon próbáltam ki, de titeket megkíméllek azoktól a felvételektől.

A legszuperebb dolog ami az Action Camhez tartozik, az a karórára hasonlító kis vezérlője. Előfordult, hogy a nagymamám indította és állította meg a felvételt rajta, miközben én a szelfiboton teljesen biztonságosan elhelyezkedő kamerával hadonásztam. Szuper élmény volt a mamának is, nagyon büszke volt magára, milyen ügyesen kezel egy csúcskészüléket. Tartozik hozzá egy átlátszó borítás, ami csepp- és porálló, szóval irány vele a tengerpart vagy a Balaton! De kapható hozzá egy olyan tok is, amivel merülni is lehet. Elképesztő.

aczon_cam.jpg

Nem szeretném a összehasonlítani a GoPro-val, nem is lenne értelme, mivel még nem használtam azt sem, bár nem hinném hogy egy olyan „laikus operatőrnek” mint amilyen én vagyok, feltűnne melyik a jobb vagy rosszabb, mindenesetre nekem ez jobban tetszik. És jelen esetben ez a lényeg. Plusz, még Zach King is ezt használja a trükkjei felvételéhez. Kell ennél több? Szerintem nem!

Próbáljátok ki ti is, ha van rá lehetőségetek, és számoljatok be róla!

Csodálatos szelfibotos nyarat mindenkinek!

 

Nagyon szépen köszönöm a Sony Europe Limited-nek a tesztelési lehetőséget!

 

Szöveg és képek:   NIKOLETT N. STYLING

 

Borítókép: www.cnet.com

 

Ha tetszett, így lesz ez ezzel is:

Garmin Vívoactive - egy óra, ami motivál

Olasz életérzés magyar köntösben - NOS Collection divatbemutatón jártunk

Tegnap hazudtam legutóbb a kommentelőknek - Sixx interjú

Mazda 2 - Elindulni nélküled, na még mit nem!

Daniel Wellington újra elcsábított - Terítéken a kedvenc minimalista óráim

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr257622150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása