Őszi-téli cipő trendkalauz - Deichmann

Megjelent: 2014.10.23. 14:30

A Deichmannt választottam az következő szezon cipőtrendjeinek bemutatásához. Egyrészt azért, mert hihetetlenül jó az ár-érték aránya a daraboknak, másrészt pedig, mert azon kevés cipő-üzletláncok közé tartozik, akik már 35-ös mérettől tartanak női cipőket - nekem ilyen pirinyó a lábam, nem egyszerű csinos női surranót vadásznom -  harmadrészt pedig azért, mert mindig találok az aktuális divatirányzatoknak megfelelő lábbeliket. Egy stylistnak bizony ez a legfőbb, na meg a kényelem. Lássuk az én kedvenceimet:

Bokacsizmák á la „block heel” azaz vastag sarokkal

Egy ilyen beszerzéssel nem járhatsz rosszul, ahogyan egy farmerhez, úgy egy csinos ruhához is felveheted a kiszemeltedet. A kényelem garantált, ha már egyébként hozzászoktál a magasabb sarkakhoz.

dei.png

Dandy, avagy a férficipő női kiadásban

Imádom, egy párat már beszereztem magamnak őszre, hordtam már szoknyához, feliratos pólóval, de nadrágkosztümmel is, attól függően, szigorúbb-üzleties vagy játékos-csajos hatást szerettem volna elérni. Mindenhogy pompás!

dei4.png

T-pántos cipő

Egy igazi klasszikus, mindenkinek csak ajánlom a beszerzését, abszolút jó befektetés, mindig divat lesz, nem mellesleg kényelmes is, tuti nem lépsz ki belőle. Általában támogatom a stílusok keverését, de ezt a cipőcskét hagyjuk érvényesülni, passzintsuk hozzá illő ruhákkal, kosztümkabáttal.

dei3.png

Loafer

A gardróbod aduásza lehet, én mindig egy loafert kapok fel – többféle színben van már, nem tudok nekik ellenállni  – ha a „nem tudom mit vegyek fel” hangulatban vagyok. Megjegyzem, ez még velem is sokszor előfordul. Ezek a félcipők nem okoznak csalódást, szuper trendik, komfortosak, tehát egyszóval vidám leszek tőlük. A farmer-póló kombinációt a lazább napokra, de egy fényes vagy csillogó anyagból készült párt az irodai mindennapokban is el tudok képzelni.

 dei2.png

Remélem mindenki megtalálja a maga jolly joker cipőjét erre az őszre! Hajrá lányok! Én szaladok tovább a loaferemben újabb fazonokra vadászva!

 

Nikolett Nemeth Stylist

 

Haverkodjunk Facebookon is: www.facebook.com/colorcammag

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben, vagy írj a hello@colorcam.hu-ra!

Deichmann BlogBadge.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr676817719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása