Puskás Öcsi Tér Gasztrotúra 4. – Burger’s Bar

Megjelent: 2014.09.11. 07:08
Írta: colorcam

Nap, mint nap végig sétálok a Kolosy térről nyíló Csemete utcán, így történt, hogy felkeltette az érdeklődésemet a Burger’s Bar, amit az utóbbi hónapokban szinte mindig tele láttam. Már a nyitáskor is sokat járkáltam a környéken, de valahogy nem éreztem késztetést, hogy ki kellene próbálnom, annyi új hamburgeresről lehetett hallani az elmúlt egy évben. Azonban az állandó telt házzal, valamint a Hamburger Day-en szerzett második helyezésük hallatán engem is bevonzott a hely.

IMG_9396.jpg

A jó időnek köszönhetően a teraszon ültem le, mely a belső design-hoz (és a szomszédos EdVino borbárhoz) képest igen szerény, viszont egy mosdó látogatás után azt is megállapítottam, hogy határozottan jó ötlet volt kintre ülni, ugyanis a belső vendégtér egyben van a konyhával, melynek elszívói hagynak bent némi hamburger illatot, ami nem biztos, hogy mindenki számára kellemes jelenség. Később a éttermet üzemeltetőktől megtudtam, hogy hamarosan egy amolyan látványkonyháknál megszokott üveg részt építenek majd a vendégrész és a konyha közé, így már öltönyben is bátran beülhetünk egy finom ebédre.

IMG_9390.JPG

Érkezés után azonnal megérkezett egy kedves felszolgáló hölgy, aki pillanatok alatt segített dönteni mit is kóstoljak, s mire valójában végig gondoltam mit is fogok enni, már előttem volt egy nagy pohár vértesszőlősi házi szörp, melyet kisvártatva az első áldozat is követett. Ez pedig nem volt más, mint egy sima klasszikus burger, melynél kiemelném a friss halálvágott marhahúst (ami számomra elengedhetetlen egy jó hambihoz), valamint a színtiszta friss alapanyagokat, melyek közül mindössze a hagymakarika volt mirelit.

IMG_9365.JPG

A helyben készült sült krumplihoz megkóstoltam a házi BBQ mártást – ami isteni –, a burger, valamint az Up to Million szószt, melyet csak saját felelősségre ajánlott fogyasztani – könnyfakasztóan finom és baromi erős :).Ezután jöhetett az a bizonyos velős burger, mellyel dobogóra került az étterem az év hamburgere szavazáson. Be kell valljam eddig még senki sem tudott rávenni, hogy megkóstoljam a velőt, viszont a kiváló klasszik burger után elég bizalmat szavaztam a helynek, hogy ezt megtegyem. Igazán különleges élmény volt. Bár nem lesz állandó kedvencem, mégis megértettem miért is került az érmesek közé.

IMG_9379.JPG

Itt még persze koránt sem ért véget a gasztrotúra, más vizekre eveztem és megkóstoltam a füstölt paprikában érlelt omlós sertés oldalassal megbolondított Po’ boy szendvicset, ami valóban omlós, fűszeres és ízletes volt, kiválóan zárta a sort. Ha épp nem hamburgerre vágytok, mindenképp próbáljátok ki!

IMG_9380.JPG

Ezután a kedvenc részem következett, hát persze, hogy a desszert. A mennyei chilis csokis browniet próbáltuk ki, melynek tésztájába ugyanaz a borzasztóan erős chili kivonat kerül, mint az Up to Million szószba, de természetesen csak mértékkel, így csak egy nagyszerű bizsergést ad a masszív csokis finomság elfogyasztása közben.

IMG_9385.JPG

IMG_9394.JPG

Miután leöblítettem a desszertet a megmaradt házi szörpömmel, arra a következtetésre jutottam, kár, hogy nem néztem be előbb ide, hiszen fantasztikus íz orgiában volt részem. Küldetésükkel 100%-osan egyetértek, csak természetes friss alapanyagok, semmi mikró és 0,1% mirelit. Összességében azt mondhatom, a legjobb ételsort, amit hamburgeresnél ettem, azt a Burger’s Bar szakácsának sikerült elkészítenie, így a fenti ételeket akár a legnagyobb kritikusoknak is nyugodt szívvel merem ajánlani! ;)

A sorozat többi része:

Gasztrotúra 1.

Gasztrotúra 2.

Gasztrotúra 3.

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

 

Burger's Bar

1036 Budapest, Csemete utca 10.

http://www.facebook.com/burgersbar

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr596574251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása