Új csillag a magyar divat egén

Prieston by Noémi Nagy

Megjelent: 2013.08.30. 10:37

A kék legszebb árnyalatai

Néhány hete meghívást kaptam egy számomra teljesen új divattervezőhöz. Lelkesen és mindig nagy örömmel teszek eleget az ilyesfajta meghívásoknak. A Prieston showroom a Szépművészeti múzeum tőszomszédságában található, talán már ezzel levett a lábamról. Amikor beléptem Noémihez, már éreztem, most megérkeztem. Legalábbis a belsőépítészet terén biztosan egyetértünk a hölggyel…

prieston logooo.jpg

Noémi egy igen pimaszul fiatal lány, aki már most nagy dolgokat tudhat maga mögött. Magával a divattal évekkel ezelőtt még modellként került közelebbi viszonyba. Én úgy gondolom ma is megállná bármelyik kifutón a helyét, pedig már egy szuper vagány kisfiú édesanyja.

noemi01-1370804933-263x400.jpg

Az első kollekciója  - a 2013 tavasz/nyár - is igen kifinomultnak bizonyult számomra, ezzel együtt természetesen hordható darabokról beszélhetünk. Az egyik kabátot biztosan megszerzem magamnak, teljesen beleszerettem. Mintha csak rám szabták volna...

 spring-collection-2013-kabát.jpg

Izgatottan várom a Swarovski együttműködéssel létrejövő kollekciót, egyrészt mert imádom a márkát – sok-sok ékszerem van tőlük – másrészt pedig, melyik lány ne szeretné a csillogást? Kis bepillantást azért nyerhettem…mondhatom, kell egy Prieston ruhákra gyűjtök feliratú dobozt kihelyeznem a lakásomba, hátha valaki boldoggá szeretne tenni. El kell mondanom azonban, hogy nem horribilis összegbe kerülő darabokról van szó, én a következő kabátom nem a Zarában, hanem itt fogom venni.

 prieston gallér swaro.jpg

A 2014 tavasz/nyári kollekció is az igazi városi nőnek kedvez,  letisztult vonalaival és  könnyen kombinálhatóságával. Itt nem tudunk rosszul dönteni vagy rosszul választani, minden darab tökéletesen passzol egymáshoz. A fő vonal színekben a kéknek egy csodaszép világos türkizes árnyalata, a fehér és a mályva. Ezek a színek szinte minden bőr- és hajszínt felfrissítenek.

summer-collection-2014-027kisruha.jpg

Kedvenc darabom a kollekcióból az elől peplum derékrészű ruha, amely hátul egy uszályba alakul át, szerintem mesés ötvözése a két szabásnak.

 summer-collection-2014-türkiz ruha.jpg

A tervező egy újabb elismerést tudhat magáénak, a 2014 tavasz/nyári ruháit az MQ VIENNA FASHION WEEK-en is felvonultathatja további szuper márkák társaságában. Akinek lehetősége van, menjen el a bécsi divathétre, rendkívül színvonalas esemény, amelyről a későbbiekben még tudósítok egy következő cikkemben.

 

Irány Bécs!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr835482757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása