Samsung T24C370EW tv monitor - Kolesz gyanús

Megjelent: 2013.08.02. 10:39
Írta: colorcam

Ha TV akkor Samsung. Nekem. 3 éve van Samsung LED TV-nk, most romlott el. Örülök a próbának, hátha újat veszek. Csomagon: Samsung TV Monitor. Most TV vagy monitor? Ajajj a 2 in 1 az már gyanús.

hu_LT22C350EW_EN_007_Front_black.jpg

Kibontom, kicsi, ez monitor, eldöntöttem. Azért megnézem mit tud mint TV. Összeszerelése 2 perc, egyszerűen rápattan a talpra, még az állása is monitoros. Távol megyek, leülök a kanapéra, egyre kisebb. Bekapcsolom, a színek a szokásosak, már semmin nem lepődöm meg, gyönyörű élethű kép, amúgy Samsungosan. A látványosan élethű képeket a HDMI bemenet és a Full HD képminőség garantálja. Funkciói és menüi 100 %-ban megegyeznek más nagyobb Samsung TV-kel. Csatornaváltásra gyorsan reagál, pöpec kis kolesz TV.

LT24C370EW-EN-21-0.jpg

Félve jegyezném meg, hogy tipikus Samsung kórság a clouding, az előző TV-nket is ez támadta meg. Kijöttek a Samsungtól, de ezzel állítólag nem lehet mit kezdeni. Aztán van úgy, hogy néha spontán bekapcsol éjszaka, nagyon para, mert semmi nem megy rajta csak fehéren világít, alig merem kikapcsolni. Na de vissza a 370-eshez, ez csak újabb széria, állítólag ezekkel már nem fordul elő ilyesmi. Remélem.

TV-nk úgy hírdeti magát, hogy minden szögből fantasztikus kepminőséget nyújt. Széles látószögének köszönhetően minden szögből éles, tiszta tökéletes színek jelennek meg a LED monitor kijelzőjén. A szélesebb nézőszög lehetővé teszi, hogy minden pontról ugyanazt a képminőséget lássuk, mint szemből. Elvileg ezt azért találták ki, hogy nagyobb társaságban lehessen filmezni, vagy fényképeket nézegetni /mondjuk a mérete nekem még mindig pici ehhez: 23,6" (59cm). Na amint leültem rögtön fel is ugrottam és körbejártam. Nem tudom elképzelni, hogy valaki a sarokból akarna TV-t nézni, de ezen tudna.

LT24C370EW-EN-80-1.jpg

A hangról nem nagyon tudok újat mondani, teljesen rendben volt. (Dolby Digital + / Pulse, DTS Premium Sound 5.1, DTS Studio Sound)

Amit imádtam benne az a rengeteg csatlakozási lehetőseg, gyakorlatilag mindent rá lehet dugni. (USB, 2 HDMI, stb.) Bármit felismer, az iPod-tól kezdve a Sony laptopomig, mindennel kipróbáltam. Ki mondta, hogy manapság a TV-n csak filmeket lehet nézni? A 2HDMI monitor sokoldalú bemeneti lehetőségeivel a játékoktól kezdve az online csetelésig mindenre jó (mondom, hogy kolisokank találták ki).

LT24C370EW_EN_1.jpg

Na és igen, a multitasking, lehet hasznos, de én személy szerint nem szeretek egyszerre tévézni és dokumentumokat szerkesztgetni, mindezt persze könnyedén megtehetném.

Határozottan jobban szerettem mint monitort, ami mellesleg TV is. 

Zizi

monitor24.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr465423855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása