Minden jó kislány rosszalkodik néha és a rossz kislányok is titokban jó kislányokká változnak, ha a helyzet úgy kívánja. Éppen ezért véleményem szerint minden nőnek legalább két parfümre van szüksége: kell egy a munkás hétköznapokra és a vasárnapi családi ebédre, egy pedig a szombat estékre és mondjuk az olyan jeles ünnepekre, mint a közelgő Valentin nap. Nehéz a választás? Egyáltalán mitől lesz egy parfüm "tiszta" egy másik pedig "csábító"? Nézzük meg!
1. Carolina Herrera Good Girl - Csak látszólag jó kislány
Az itt felsoroltakból egy parfüm sem fejezhetné ki jobban a nőkben rejlő dualitást, mint a Louisa Turner által a Carolina Herrera divatház számára 2016-ban megalkotott Good Girl, azaz jó kislány elnevezésű parfüm, melynek arca a gyönyörű ex-Victoria's Secret modell, Karlie Kloss. A név ne tévesszen meg senkit, ugyanis a dobozon a "It's so good to be bad", azaz "olyan jó rossznak lenni" szlogennel együtt szerepel :) A szexi, stiletto alakú parfümösüveg pontosan ezt szimbolizálja: magassarkúba bújva a szende lányból is nő lesz, ha pedig egy ilyen remek darab kerül Hamupipőke lábára, nincs az a herceg, akit ne tudna benne elcsábítani. (Az üvegcsének múlt év végén egy limitált, gyűjtői változata is készült: a 300 db egyedi cipellőt csupa-csupa Swarovski kristály borította! Mérsékeltebb áron került piacra a 'Glitter' változat, melynek doboza és maga a tűsarkú is csillámos borítást kapott, és a végletekig fokozta a végzet asszonya hatást.) Az illat virágos-fűszeres, a jázmin és a tubarózsa tisztasága a tonkabab és a kakaó mélységével vegyül. Leginkább esti viseletként tudom elképzelni, de az igazán határozott, céltudatos nőkhöz nappal is kitűnően passzol.
30ml/50ml/80ml-es változatban kapható, például ITT. 17.090 Ft
2. Escada Celebrate N.O.W. - Nőnek lenni jó!
Először akkor estem szerelembe az Escada legújabb illatával, amikor megpillantottam a kis üvegcséjét, melynek hátsó falát (akkor még azt hittem), kedves kis rózsaszirmok borítanak. Mint ahogy abban is biztos voltam, hogy a parfüm elnevezésén keresztül: Celebrate Now, azaz Ünnepelj most! felszólítással buzdít a pillanat megélésére. Később kiderült, csak a leutolsó állításban volt igazam, az illat krátorai valóban egy olyan nőn képzelik el alkotásukat, aki ösztönösen kíváncsi a világra és lelkében hálával minden napban megtalálja a szépet, ezáltal pedig a női természet (= Nature Of Women) megtestesítője. Csakúgy, mint Valeria Nascimento brazil porcelán installációival híressé vált művész pozitivizmust sugárzó kis lámpásai, merthogy ezek láthatók valójában az üvegcsén. Másodszor akkor estem szerelembe, amikor megszagoltam a parfümöt. Sokan kicsit cukormázasnak tartják az Escada illatokat, de ebben az esetben a fejjegy a (személyes kedvenc) gyömbér, ami kellemes fanyarságot ad a magnolia, fahéj, vanília és tonkabab elegye mellé. Bearanyozza a napot!
30ml/50ml/80ml-es változatban kapható, például ITT 13.990 Ft
3. Kenzo World - Merj más lenni, mint a többiek!
A Kenzo World nevű illat valójában 2016-ban került a polcokra, de nálunk csak tavaly ősszel mutatták be. Azóta két testvére is született, a Kenzo Eau de Toilette és a Kenzo World Intense, de mindhármuk mögött a "közös orr" Francis Kurkdjian, az utóbbi két változatnál Maia Lernout-val közösen dolgoztak. Az édes-virágos illat fő alkotóeleme az ambroxán, mely a jázmin és peónia elegyébe visz csavart. Az illat mellett azonban legalább ennyire fontos a csomagolás: a 2013 őszi/téli kollekcióban vezette be a Kenzo két fiatal kreatív igazgatója az ikonikus szem-motívumot, mely azóta a divatház meghatározó jegyévé vált. Az üvegcse elölről, illetve a kupakot levéve (melyet a szintén ikonikussá vált Kalifornia táska inspirált) felülről is egy szemet formál, meglepő és merész kombináció. Ugyanezt a merészséget közvetíti a nonkonformizmust hirdető remekül sikerült kampányvideó, melynek főszerepében Andie MacDowell színésznő lánya, Margaret Qualley táncol hibátlanul és egyáltalán nem a megszokott módon. (A videónak számos vicces változata is készült az eredeti alapján.) Ha tehetitek, mindenképpen nézzétek meg ITT.
30ml/50ml/75ml-es változatban kapható, például ITT. 19.600 Ft
4. Avon EVE Confidence és Alluring - nappal magabiztos, este csábít is
Az Eva Mendes-zel népszerűsített EVE-kollekció két új taggal bővült, melyek ezúttal Az EVE Duet kétvégű parfüm után ismét a hagyományos módon, két külön üvegcsében foglalnak helyet. A nyolcszögletű üvegben rejlő Confidence, azaz magabiztosság elnevezésű nappali viselet, a frangipáni virág illatát gyümölcsös-vaníliás aromák ölelik körbe, igazi napsütötte jókedv járja át. Az esti csábítás kelléke az Alluring csepp alakú dizájnt kapott, narancsvirág és piros gyümölcsök egyesülnek benne pézsmával. Én még egy kis füstös felhangot is érzek benne.
50ml - 5.299 Ft ITT
5. L'Occitane Fleurs de Cerisier Eau Fraiche - A cseresznyevirág és az égbolt találkozása
Minden évben várom, hogy a márka bestsellerének, a cseresznyevirágos Eau de Toilette-nek milyen csavarral jön ki az új, limitált változata. Az alapillat 2007-es, és azóta majd minden évben örülhetünk egy-egy cseresznyevirágos újdonságnak. Idén a virágzó cseresznyefa és a tiszta égbolt találkozása inspirálta az alkotókat, éppen ezért tiszta, zöld, citrusos-fűszeres jegyek keverednek jázmin, peónia és napraforgó aromákkal. Nyilván nőként ismét a csomagolás fogott meg először: a dobozon az apró kis cseresznyevirágok és az üvegcse türkizes-zöldes pasztell színe. Szerelem első látásra! Természetesen a limitált illathoz tusfürdő, testápoló és kézkrém is készült, de érdemes sietni, mert csak egy rövid ideig lehet majd őket kapni a boltokban.
50 ml - 12.500 Ft, ITT.
Szöveg és képek:
Borítókép: pexels.com
Tükröm tükröm mondd meg nékem!
Bőröm őrei 1. - Shea vaj francia köntösben
Légy kedves ír módra! - Human&Kind kozmetikumok
Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem!
Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG
Instagram: @COLORCAM_M és @COLORCAM_WS
Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?
Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!