Be my Valentine! - szerelmes ajándékötletek

Megjelent: 2016.02.12. 12:54

Alapvetően nem szoktam megtartani a Valentin-napot, maximum olyan formában, hogy a barátaimmal vagyok egy jó kis programon, vagy a családomat illetve magamat ajándékozom meg valami aprósággal, mert nekem ez a nap nem csak a szerelemről, hanem a szeretetről is szól. Ha pedig ajándékozom, próbálok - nyilván - mindig valami stílusosat, illetve frappánsat kitalálni, beszerezni. Lássuk nekem mik a kedvenceim, hátha ti is ihletet tudtok meríteni belőlük! 

love-heart-hand-romantic.jpg

 

Rózsaszínben fürödni

Mindig minden körülmények között imádom a termékeiket, most éppen a Valentin-napi kenceficéiket. Az én favoritjaim: The Kiss szájradír tengeri sóval, kristálycukorral és kakaóvajjal, na meg ehető cuki kis piros szivecskékkel - hogy még a matt rúzs is szuperül mutasson. A Prince Charming nevezetű tusfürdő, amit ha kinyitsz, olyan illata van, mint a friss grapefruitnak, miközben használod, citrusos sütemény jut róla eszedbe, fürdés után pedig pompás cukorkaburokban érzed majd magad - hát mi ez, ha nem a gyönyör egyik forrása? A harmadik kedvenc termékem pedig egy selymes rózsa illatú, rózsaolaj tartalmú szappan, a Roses All The Way, mely kinézetre is gyönyörű. Engem meggyőztek, sanszos, hogy velük (is) töltöm a február 14-ét! ;)

 

Párnacsata

A lakberendezés is nagy szerelmem, emiatt sokat böngészem az effajta magazinokat, hogy felfedezzem az újdonságokat. A Home Párna termékeivel a Facebookon találkoztam, két Victoria's Secret angyal szépségű lány találta ki őket, bármilyen alkalomra tökéletesek, hiszen személyre szóló üzeneteket nyomathatunk a pihe-puha díszpárnákra. Annyira jópofák! 

valent3.jpg

 

Gyűrűt az ujjra!

Nem tudom, ki hogy van vele, de én speciel nem ismerek olyan nőt, aki ne örülne egy szép nemesfém ékszernek. (A bizsukat köszönjük szépen, vegyétek a tinilányoknak fiúk!) Az én javaslatom a Pandora Valentin-kollekciója, ami telis-tele van szivecskés dolgokkal, de cseppet sem geil, inkább csodás!

valent2.jpg

 

Sütit mindenkinek!

Engem abszolút levesz a lábamról egy szép kávézó vagy egy csodaszép cukrászda, de a legfontosabb, hogy minőségi időt tölts azzal, akit nagyon szeretsz. Budapesten számos olyan hely található, amiben nem fogsz csalódni, cukrászdák sokasága várja, hogy megajándékozd magadat vagy párodat egy finom édességgel. Én nagyon szeretem a Wiener Szalont, a Dunapark Kávéházat és Raj Ráchel tortaszalonját a Dohány utcai Zsinagógától néhány lépésre. Innen bármikor szerezhetünk cukormentes változatban is sütiket, ünnepekkor csak innen rendelek.

valent5.jpg

 

Egy kis szemtelenség

A szerelmes pilla-rebegtetés így Valentin-nap tájékán különösen hasznos lehet, amiben az Astor újdonsága, az argán olajjal és keratinnal felfegyverzett dúsító spirál, a Lash Beautifier tökéletes segítőtársam. Az igazán igéző tekintethez már csak egy jó kis szemceruzára van szükségünk, én most épp az Eye Artist Luxury Kohl Kajalt használom, szintén az Astortól. Krémes formula, ami mégsem kenődik el, a kúpos heggyel pedig nagyon könnyű dolgozni.

img_3495.jpg

 

Csak ti ketten

A pihenés sosem árt, főleg amikor az embert minden nap behavazza a munka és egyéb teendők. Szánjatok időt és energiát az együtt töltött minőségi időre. Telefonokat, tableteket, laptopokat kikapcsolni, legalább egy napra. Igazi mentális felfrissülés, én már tettem ilyet, először furcsa, de hidd el, jót tesz. Az Anna Grand Hotelt már próbáltam és csak ajánlani tudom, télen is nagyon hangulatos Balatonfüred!

valent1.jpg

 

Remélem segítettem, hogy jól teljen a szerelmesek napja, élvezzétek ki - legyetek akár egyedül vagy párban.

 

NIKOLETT NEMETH STYLIST

  

Ha tetszett, így lesz ez ezzel is:

EDD MAGAD KÍVÁNÓSRA! - VÁGYFOKOZÓ VALENTIN-MENÜ

7 VÁROS, AHOVA SZINGLIKÉNT IS UTAZZ EL

RÚZSOK AMIKET KI KELL PRÓBÁLJ 

A MARIE ANNE DESIGN TÁSKÁI

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr298381252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása