Samsung Galaxy Tab3 Lite - Wannabe iPad mini

Megjelent: 2014.04.18. 13:09
Írta: colorcam

Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, de mindig is különös vonzódást éreztem a kütyük világa iránt. A sci-fikben is csak az átlátszó, óriási, beszélő monitorok tudnak lekötni, alig várom, hogy a valóságban is megjelenjenek. Igaz, hogy hatalmas Apple fan vagyok, de most a Samsung jóvoltából egy hétig kipróbálhattam egy szupercsajos kis készüléket is.

KKLDLlS.png

 Kissé félve nyitottam ki az amúgy nagyon elegáns dobozt, amely a kis készüléket rejtette. A kicsit most szó szerint értve, hiszen egy valóban apró, de a netezéshez és olvasáshoz pont kényelmes készüléket vehetünk a kezünkbe.

A testreszabás azzal kezdődik, hogy alapból összeköti a készüléket a facebook, a gmail és dropbox fiókjainkkal, így mire bármit is tudunk kezdeni a tabletünkkel máris magunkénak érezhetjük, hiszen a legfontosabb dolgaink máris rajta lesznek. Pozitív csalódás, piros pont a Samsungnak.

 Ezek után letöltöttem a Google Play áruházból az általam leggyakrabban használt alkalmazásaimat, pl. Pinterest, Instagram, Facebook Messenger és már kezdődhetett is a móka. Ami engem a használat során idegesített az a „billentyűk” lenyomásakor hallható kis hang, mire kifakadtam, hogy hogy lehet ezt kikapcsolni. Szerencsére a lakótársam androidot használ és rögtön a segítségemre sietett és a beállítások között hip-hop meg is találtam. Nyugodtan folytathattam tehát a kalandomat a kis készülékkel.

GALAXY-Tab-3-7-inch-1024x682_1.jpg

 Ami még számomra furcsa volt az iOS-hez képest, hogy a készülék alján 3 gomb található. Néha mindig a középső gombot nyomtam meg, így a kezdőképernyőre jutva, ahelyett hogy a jobb oldali „vissza” vagy pedig a bal oldali „menü” gombra koppintottam volna. De ez szerintem csak annak okoz gondot, aki azelőtt nem androidot használt.

Galaxy-Tab3-Lite-specification.jpg

Az egy hét alatt rengeteget használtam a „Play Könyvek” és a „Play Újságos” alkalmazást. A készülék szuper arra, hogy könyveket és magazinokat olvasgassunk rajta. Ha valaki erre keres táblagépet, akkor szuper választás.

 A gép tárhelye azonban mindössze 8 GB, ha valaki zenéket, filmeket szeretne, akkor ez a hely igencsak gyorsan betelik. Illetve én a kijelzővel sem voltam teljesen elégedett. Ne egy retinakijelzőre számítsatok! Ami még nekem hiányzott a használat során az egy első kamera a videóhívásokhoz (pl. Skype).

samsung-galaxy-tab-3-7.0-vs.-apple-ipad-mini-19.jpg

Összességében azonban egy jól használható, szép és okos kis készüléket kapunk a kb. 30 párezer forintunkért. Aki egy „kezdő” táblagépet keres és netezésre, olvasgatásra akarja használni, annak szerintem tökéletes választás és igazán megéri a pénzért.

Az okosabb (ez kissé túlzás) tesóról már korábban írtunk: http://colorcam.blog.hu/2013/09/05/samsung_galaxy_tab_3_7_0_teszt_mini_tablet_vagy_orias_telefon

A teszt készülékért nagy köszi Samsung!

Zsófi 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr386047829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magnat 2014.04.19. 09:15:47

Szia,

Nekem nem jött le, h ez a tab miért supercsajos, illetve az sem, h miért dobogtatja meg az almások szívét. Egyébként a Samsung a tablet mezőnyben egyáltalán nem olyan erős mint telefon fronton, így ez sem lesz egy meghatározó készülék, mondhatnám azt is, h a neve kivételével inkább átlagon aluli darabnak számít. Ráadásul a wannabe Ipad Mini jelzőre is vannak sokkal rátermettebb androidos darabok, amik konkrétan az Ipad Mini házát és kijelzőjét kapták meg.

Magnat 2014.04.19. 09:16:16

Szupercsajos, bocs.

eßemfaßom meg áll 2014.04.19. 13:30:28

gondolom attól szupercsajos, hogy fehér, meg csaj írta.

eßemfaßom meg áll 2014.04.19. 13:36:35

Egyébként meg ha a szerző kevesli a 8G tárhelyet, piciny kacsójával beletol egy microSD-t és máris lehet 32G-n zenét tárolni. Tudom, ez egy Apple fannak szokatlan élmény :)
süti beállítások módosítása