Őszi alapdarabok

A gardróbod 7 nélülözhetetlen kelléke

Megjelent: 2013.08.27. 10:00

Hét kötelező beszerzés őszre – vagy akár egy életre

 

 

Sokak számára nem egyértelmű, hogy csak jó alapdarabokkal lehet jó megjelenésünk.

Ezekbe a ruhákba érdemes többet fektetni, bár nekem is van olyan, amely nem került többe egy gyorséttermi menü áránál és már sok-sok éve hűen szolgál engem és a gardróbomat.

paris.jpg

Nézzük, nekem melyek a kedvenceim, amelyek egyenesen kihagyhatatlanok:

1. A ballonkabát:

Most komolyan... Tud valaki olyan ruhadarabot mondani, amihez nem passzol? Farmer, elegáns ruha és még sorolhatnám. De kizárólag a vajszínű az igazi. Ha már megvan és imádjuk, lehet venni belőle egy sötétkéket, pirosat, feketét…Hogyha lazább hatást akarunk elérni, csak kissé tűrjük fel az ujját és az övet ne becsatoljuk, hanem kössük csak meg.

burberry03.jpg

 

 2. A zakó/blézer:

Direkt írtam zakót, félreértés ne essék. Imádom a férfizakó szabású blézereket. Aki körte alkat, mindenképpen rakjon rá egy kis övet (de tényleg csak egy vékonyat) hogy kiemelje a derékvonalat. Én a feketét javaslom, de izgalmas, ha a bélése más színű, így nappal egy farmerrel viselve felhajthatjuk az ujját, máris sikkesek leszünk. Estére egy csinosabb szoknyával vagy nadrággal mi leszünk a buli fénypontja.

 blazer.jpg

3. Kasmír pulóver:

Azt hiheti bárki, hogy na ne, én ezt nem engedhetem meg magamnak. Sok street style üzlet árul már kasmírt, jól fel is hívják rá a figyelmet, általában külön cimkét raknak rá, óriási betűkkel. Az egyik legjobb befektetés, nekem van egy halványszürke  kasmír kardigánom, ami tíz éves és még mindig csodaszép. Nappalra visszafogott ékszerekkel, estére jöhet a statement nyaklánc vagy egy sor karkötő. Szerintem a legjobb szín a tengerészkék. Sosem hagy cserben.

 cashmere.jpg

4. A bőrkabát:

Nekem a fekete vált be eddig, de van több színben is. Én most a derékig érő fazonra gondolok, kissé motoros beütéssel, de minél egyszerűbb, annál jobb. Minél jobban követi a test vonalát, annál csinosabb. Mert ugye ki szeretne egy motoros banda tagra hasonlítani? Itt is érdemes befektetni és nem műbőrt vásárolni.  Az igazi bőr illata ellenállhatatlan, ami egyre öregebb, egyre szebb lesz, garantálom.

 leather jacket.jpg

5. Farmer:

Nem meglepő. Mindenki ruhatárában kell lennie legalább egy olyan farmernek, amely tökéletesen áll a fenekén, illetve mindenhol. A legjobb, ha van egy sötét- illetve világoskék, egy fekete és egy fehér. Bárhová elmehetsz ezekben. Egy fekete farmer, csinos felsővel akár egy galéria megnyitóján is megállja a helyét. Fazonban mindenki válassza a számára legtetszetősebbet, de nem győzöm hangsúlyozni, hogy a csőfarmerrel nem lőhetsz bakot. Az soha nem fog kimenni a divatból.

 levis-curve.jpg

6. A kis fekete ruha:

Már-már kultusza van a kis feketének. Nekem is van egy, körülbelül nyolc éve vettem, mindig kihúz a csávából. Szerintem a legjobb az ujjatlan kerek nyakú fazon, de ez is alkatfüggő természetesen. Jobb időben fekete ballerina cipővel, rosszabban pedig egy egyszerű csizmával és vastag harisnyával - voilá máris elegánsak vagyunk. Indulhat a komoly megbeszélés az irodában, vagy bármilyen összejövetel.

 little_black_dress__25282_2529_large.jpg

7. Az ujjatlan trikó:

Meglepő lehet, de ez a kis szösszenetnyi felsőrész sok-sok helyzetben megállja a helyét. Párosítsuk nagy nyakláncokkal, vagy feltűnőbb blézerrel, dzsekivel. Illetve szoknyával, főleg színes szoknyával, farmerrel, bármivel a világon. Kerüljük a feliratokat ha alapdarabot kívánunk vásárolni.  Legyen egy fekete, fehér, tengerészkék, szürke és készen is vagyunk. A testszínű kerülendő, még a végén messziről meztelennek hisznek.

 tank top.jpg

Remélem segítettem a gardróbotok újragondolásában ezekkel az alapdarabokkal. Mindezek semmit sem érnek persze a megfelelő kiegészítők nélkül, amelyekből garmadányit vásárolhatunk, szerintem itt nem számít az ár, vagy hogy életünk végéig hordhassuk őket, például imádom a H&M mókás kiegészítőit, amelyek igazán olcsók. A kiegészítőkről még a későbbiekben írok. Jó vásárlást, rendezgetést mindenkinek. Elő az őszi ruhatárral!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr545476928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása