4 milliószor jött le a hír, hogy most már lesz Facebook operációs rendszer, mobil, csengőhang meg még ki tudja mi még. A Facebook célja ugyanis, hogy ébren tartson és fent tartsa a figyelmed. Ha ugyanis az lankad, borul a bili.
Gondoljunk a nem is olyan régi közösségi oldalon dúló játékdömpingre. Az akkori statisztikák megmutatták, hogy többen játszanak a legnépszerűbb ismerkedős oldalon, mint Xboxon, PS-en, vagy kézikonzolon. Azonban az úri kedv megváltozott és az online gazdák sorban hagyták maguk mögött a kaszát és a fejszét. A Zynga, mint a legnépszerűbb Facebookos játék atyja (FarmVille) szépen megszedte magát az elmúlt pár évben, azonban úgy 2011 óta folyamatosan rohan a harakiri felé. Ettől a FarmVille 2 sem mentette meg. Pedig a csúcson 83 millió gamer járt ki mindennap a virtuális kiskertbe, plázacicától a rendszergazdákig. Aztán megint új trend jött divatba, az amolyan minden oldalt belájkolok, majd mindenkinek indián neve lett és még sorolhatnám. Manapság az Instagram mánia van terítéken és a Facebookot inkább okostelóról nézzük, mint monitorról. Itt volt az ideje Zuckerberg bejelentésének. Jön a FB app és mindent kékké és fehérré varázsol. Biznisz is biznisz. Az mondjuk jó kérdés, hogy maga a Fácse meddig húzza, de a folyamatos megújuláson kívül nincs más választása. Vagy?