A tegnap rendezett sajtótájékoztatón kiderült, hogy bár a Panasonic gyenge üzleti évet zárt, megújult készülékcsaláddal és innovatív megoldásokkal indul harcba a konkurencia ellen. A sikerre meg is van minden esélye hiszen, vannak lehetőségek, amelyeket más gyártók még nem aknáztak ki teljesen. Természetesen az idei év legdivatosabb neve a "smart" is sokszor elhangzott. Lassan minden okos, a telefon, a tv, a fogkefe, tehát az se baj ha a felhasználó annyira nem.
Minket leginkább a Tv-k és a kamerák érdekeltek. Persze van szép új vasalója is a Panának, meg trendi mosó és szárítógép is. Továbbá a megújult hűtőszekrénnyel is találkoztunk, melyben állítólag a levágott zöldségek ugyanolyan jól érzik magukat, mint a napon (?).
Czinke Csaba termékmenedzser több látványos bemutató videóval is prezentálta az elérhető készülékek képességeit. Kiemelkedik ezek közül a GH3 csúcsgép, mely szebb (részletgazdagabb) képet vesz, mint a Canon bajnok 5D mark III (1. kép, tesztelni fogjuk). A Lumix sorozat FT (por,víz,ütésálló) tagját is láthattuk megtaposva, ami nem csak, hogy felemelő élmény volt, de a gépen sem (tényleg) esett sérülés.
A Tv-k terén muszáj volt kicsit összekapnia magát a cégnek, hiszen a versenytársak (pl. Samsung) komoly előnyre tett szert, amíg a Panasonic téli álmát aludta. A Viera azonban jól csengő terméknév a televíziók között és úgy tűnik a fejlesztéseknek köszönhetően visszanyerheti rég dicsfényét is. Bevezetésre került a 'my home srceen' is, mely nevének megfelelően, a készülék bekapcsolás után nem rögtön az adott csatornára vált, hanem egy barátságos felhasználói felületre. Az arcfelismerésnek köszönhetően, hozzárendeli arcodat a képernyődhöz, így mindig azt a tartalmat kapod, amit beállítottál. A hangvezérélés magáért beszél, a plazmákra pedig egy kiegészítő segítségével akár rajzolhatnak is a kölykök.