Daniel Wellington - a minimál életérzés

Megjelent: 2016.02.16. 20:09

Mint ahogy azt már a magazin indulása óta tudhatjátok, óramániás vagyok, sok-sok csodaszép darabbal rendelkezem a legkülönbözőbb stílusban és (ár)kategóriában. Az öltözködésem az utóbbi egy-két évben teljesen letisztult, két típusra osztható: az elegánsabb és a casual vonalra. Bár nálam az elegáns is inkább sportosan elegánsba hajlik, mivel nem szeretem a nagyon kiöltözöttnek érződő outfiteket, kivéve persze a kivételes alkalmakkor viselt darabokat. Mondjuk akkor megadom a módját, de olyankor is leginkább a kiegészítőkkel játszom.

7506494_orig.jpg

Amikor felfedeztem a Daniel Wellington órákat, akkor minden kétséget kizáróan tudtam, hogy ezeket a darabokat nekem tervezték. Visszafogottan elegánsak, a minimalista designt képviselik - szóval ezért  illetve amiatt is, mert csoda minőségi anyagokat használnak a ketyegők készítéséhez, mindkét "ruhatáramba" könnyedén beilleszthetem. 

winter_styling_1.jpg

Szeretem az ilyen - a Briget Jones-os TV-s palit idézve - "mindent vivő" kiegészítőket, igencsak leegyszerűsíti a reggeleimet, mert tényleg bármihez fel tudom kapni a Daniel Wellington óráimat, mindegyik pompás, egytől-egyig.

daniel-wellington-dapper-st-mawes-watch-2.jpg

Mivel ennyire odavagyok a márkáért és ők is értem hál' istennek :) - újból kollaborálunk, ami pedig Nektek, az olvasóimnak kedvez. Ha most vesztek egy szuper órát tőlük, akkor 15% kedvezményt kaptok, ha rendelésnél a DW_nikithestylist promó kódot használjátok egészen március 15-ig.

Ugye milyen jó hír ez így a hét elejére? Ha az előző cikkeket is elolvasnátok, ahol bemutatom a márkát illetve egy új fazont is beharangoztam, akkor kattintsatok. 

A honlap, ahol az órákat találjátok: WWW.DANIELWELLINGTON.COM/GLOBAL

Instagram: www.instagram.com/danielwellington/

 

 

 Legyetek mindig nagyon vidámak, kedvesek és sikkesek!

Nikolett Nemeth Stylist

Képek:  danielwellingtom.com

 

 

Találkozzunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr808395054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása