Új év - Új szín(ek)

Megjelent: 2015.01.22. 22:31

Mindig izgatottan várom, hogy a PANTONE bejelentse az év hivatalos színét. Választásuk ebben az évben a "Marsala"-ra esett. Hogy miről kapta a szín a nevét? Tulajdonképpen egy borfajtáról. Nekem nagy kedvenceim a természetes színárnyalatok, ezt is imádom, és alig várom, hogy minél több divatház és üzlet kihozza "marsala" színben pompázó ruhadarabjait. Lehet hogy csak én örülök ennek, annyira sok fanyalgó blogbejegyzést láttam a napokban. Mondjuk az én kedvenceim között ott a mustár és a vajszín, amiket az ismerőseim 99%-a rondának talál. Szóval az, hogy az én ízlésvilágomba beletaláltak, önmagában még semmit sem jelent.

pantone_color_of_the_year_marsala_story_one_top_image.jpg

A PANTONE-t 1950-ben alapították, és minden évben az ő palettájukból határozzák meg az "év színét", amely meghatározza a divatot, úgymint a ruhákat és kiegészítőket, de mára már az autógyártást is befolyásolja ez a döntés. 

coy-1200.jpg

Az árnyalatokat egy titkos gyűlésen választják ki, amelyen az európai szín-bizottságok tagjai vesznek részt. Borzasztó kíváncsi lennék, pontosan kik ők. De ezt halandó emberek valószínűleg nem tudják meg. Nem is baj, ennyi titokzatosság kell a couture-nek!

marsala2.jpg

 

Nektek tetszik ez a szín? Írjátok meg nekem itt kommenteben vagy a Nikolett Nemeth Stylist - Facebook oldalon, borzasztó kíváncsi vagyok a véleményetekre!

 

pantone-color-report-spring-20151.jpg

 

Nikolett N. Styling

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instgram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr597096773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása