Mi kerüljön a idén a fa alá?

Megjelent: 2017.12.04. 07:00
Írta: colorcam

Így december elején észbe kaptam, hogy pár nap és Mikulás van, aztán még pislogok egyet, és hipp-hopp itt a karácsony is. Ajándékom persze nincs, de a nagyobb baj, hogy ötletem se, senkinek.

fotolia_93210851_m.jpg

Jó, Anyu biztos örül, mint minden évben, az arckrémnek, vagy Apa a pamut pólónak, de olyan jó lenne, ha idén őket is inkább valami mással lephetném meg. Jó látni, ha örülnek valaminek, csak hát sokszor lusta vagyok ahhoz, hogy a téli hidegben rohangáljak a plázákba, meg akkora tömeg van mindenhol…én meg ugye nem a türelem szobra vagyok.

Szóval kitaláltam, hogy csatlakozom az új generációs megoldáshoz és neten rendelek valamit, de a kiszállítás ekkortájt nem igazán megy senkinek időben, úgyhogy elkezdtem kutakodni ismert utalványok és ajándékkártyák után, ami már majdnem minden nagyobb brandnek van (pl. Ikea, Zara, H&M, Media Markt, Libri, stb.), mert ezeket fel lehet használni később is, így rájuk bízom, hogy pontosan mire váltják be az adott üzletben vagy üzletláncban.

Na és most jön a csavar! Találtam egy céget, akik olyan ajándékkártyákat forgalmaznak, amik nem csak egy, hanem több márka üzleteiben is beválthatók. Ez lesz a tuti, így még azt sem kell eldöntenem, hogy ruha vagy műszaki cikk!

montage_6_1.jpg

A honlapjukon online megrendeltem a kártyát (csak karácsonyi dizájnból négy van!), a büdzsém nem léptem túl, mert szabadon választható összeggel tölthető fel 5000 és 250.000 Ft között és a szállítás is kb. 1 munkanap. Ha meg fennáll a veszély, hogy még így is csúszik, akkor az e-kártya formátumot választom, amit e-mailben küldenek el és simán beolvasható az okostelóról is, vagy egyszerűen csak beugrom a Margit hídnál lévő üzletükbe.

Az örömszerzés garantált, hiszen a megajándékozott szabadon dönthet, hogy mit szeretne, én meg nem nyüglődök a karácsonyi forgatagban. Az elfogadópartnerek listáját is megnéztem persze, elég színes a paletta, a lakberendezési cuccoktól kezdve, a divatcikkeken át az élményajándékokig minden van. Ha idén te is inkább bejgliznél meg forraltboroznál az ajándékvadászat helyett, akkor ajánlom őket: www.ajikartyak.hu

(X)

 

Mizu?

Rúzsok extrákkal 2. 

Audi A4 - Arcoskodás nélkül

Lépj be a mesevilágba! - ERDEM x H&M

Vajon hány parfümöt vehetsz egy Birkin bag árából?

 

Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem! 

  

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: @COLORCAM_M és @COLORCAM_WS

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr7013115876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása