Centrum Fagyizó – Igazi digó Kaposvárról

Megjelent: 2014.05.26. 11:47
Írta: colorcam

Úgy történt, hogy szakadó esőben érkeztünk Kaposvárra, és mellettünk elment egy Felipe Massa hasonmás óriási fagylalttal a kezében. Szinte kiugrottam a kocsiból a szakadó esőbe, úgy kérdeztem meg a srácot, hogy honnan van a fagyi. Kinézetre tudtam, hogy ez olyan lesz, amit itthon még csak nem is álmodik az ember. Rámutatott szembe az épületre. Semmi tábla, vagy hivalkodó felirat. Nagy üvegajtó, fólia ragasztással. Centrum Fagyizó. Slussz.

photo 1 (1).JPG

Szakadó esőbe bementem, és olyan látvány fogadott, amit Olaszországban szoktam látni. Óriási halom fagylaltok púposodnak. Egy adag 180ft. Tollal aláfirkálva, hogy 5 dkg. Na, ez az 5 deka pont olyan, mint az olaszoknál. Itt nem egy gombócot kapsz, amit a tégely falán szigorúan lekapargatnak. Konkrétan két púpos kanál rusztikusan belecsapva a tölcsérbe. 3 gombóc normál fagyinak simán megfelel. Megkérdeztem, hogy ha olyan szolid egy adag, akkor kérhetnék-e egy adagban két félét. Kérhettem. Az íze….

photo 3_1.JPG

Nem mondhatok mást, mint hogy életemben nem ettem ilyen jó fagyit még Magyarországon! Már ha az etalonnak, az igazi főzött, krémes olasz fagylaltot vesszük, amit van szerencsém minden évben enni, mikor kint vagyok. Ez pont olyan. Se több, se kevesebb. 12 féle fagylalt. Nincsenek nagy megfejtések. Raffaello, csoki, karamell, puncs, stb. Bátran kijelenthető, hogy a város legnépszerűbb fagyizója. Én a többi bolt helyébe nem is próbálkoznék a városban fagylaltot árulni.

Mindenki rohanjon fagyiért Kaposvárra MOST!

Cím: 7400 Kaposvár, Kossuth tér 4.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr406210188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása