5 csajos dolog nyárra, amikkel még színesebb a világ

Megjelent: 2015.07.16. 08:00

A meleg, a strandolás, a fesztiválok és a szabadtéri koncertek mellett számomra a nyár a színekről is szól. Minden évben örömmel konstatálom például, hogy a napsütötte barna bőrhöz mennyire jól passzolnak olyan árnyalatok, amelyeket télen csak félve próbálok ki. De a kiegészítőkhöz is bátrabban nyúlok ilyenkor, és választok mind színben-mind formában merészebb kombinációkat. Idei választottjaimra elég rápillantani, és máris jobb kedve lesz az embernek. Legnagyobb érdemük pedig, hogy nemcsak szépek, hanem "okosak" is: könnyebb velük az élet a pörgős nyári programkavalkádban. summer_sea_sun_beach_vacation_sunglasses_shale.jpg

 

1. Hidratálás mesterfokon

Mindig is tudtam, hogy nyáron az amúgy elvárt 1,5-2 liternél is jóval több folyadékot kellene inni, de számomra ez lehetetlen küldetésnek számított évekig. Sajnáltam újra és újra túlárazott ásványvizeket és üdítőket vásárolni a városban, a környezettudatosan félretett kis fél literes műanyag palack pedig rendre elkallódott, vagy rövid időn belül megkopott, és a benne tárolt ital sem hatott mindig frissnek. Nemrégiben azonban felhívták a figyelmem a myequa kulacsokra, melyek BPA-mentes műanyag illetve üveg flaskák, teljesen környezetbarát anyagokból és előállítással készülnek, emellett pedig remek dizájnnal rendelkeznek. Én az üvegből készült Squeeze Magentát választottam, mely kb. fél liter űrtartalmú (így nem lesz túl nehéz a táskám, ha magammal viszem). Bár még csak néhány napja társam a hőségben, azt vettem észre, hogy szívesebben és gyakrabban iszom, mert öröm rápillantani, ráadásul megnyugtató az érzés, hogy semmilyen káros vegyület sem jut a csomagolásból a saját készítésű citromos vizembe. 

 

2. Színes körmök, csókos ajkak

Az előző beauty-bejegyzésben már olvashattatok a RIMMEL Rita Ora körömlakk kollekciójáról illetve a márka Oh My Gloss ápoló szájfényeiről.

rita_lakk.jpg

A lakkokból 12, a szájfényekből 15 különböző árnyalat került az üzletekbe, így egész biztosan megtaláljátok a nyári szettetekhez illő darabot, legyen szó erőteljesebb fesztivál-hangulatú vagy visszafogottabb, nude stílusról. A lakkok extra tartósak mind állagban, mind pedig fényességben, a szájfények pedig nem szárítják az ajkakat a bennük lévő argán olajnak köszönhetően.
rimmel_szajfeny.jpg

 

3. Megbízható társ a fesztiválokon

Történt, hogy éppen lázasan keresgéltem egy csajos hátizsák után, amelyben a fényképezőgépem is biztonsággal elfér, amikor felfedeztem a Marie Anne Design oldalát. A fiatal, kedves és tehetséges Mariann gyönyörűséges clutch-okat készít, a fesztivál szezon idejére pedig színes, mintás hátizsákokkal rukkolt elő, melyek egy-egy rendezvény idejére a legjobb barátainkká avanzsálhatnak, hiszen minden elfér bennük, amire szükségünk lehet. Az egyszerűbb változat csak anyagból készül, a másikat bőr alsó rész egészíti ki. Még nem késő, hogy ti is megtaláljátok a kedvenceteket, hiszen a nyár bővelkedik a szabadtéri bulikban.

 

4. Van már színed?

Az amúgy problémás bőrömmel csodát tesz a napsütés, könnyen barnulok és ritkán égek le. Általában. Most júniusban azonban meglepődve tapasztaltam, hogy engem sem kíméltek az UV-sugarak, így szükségét láttam, hogy beszerezzek egy naptejet arra az esetre, ha huzamosabb ideig a napon lennék. Még sosem mentem 20 faktor fölé, ez most sem volt másképp, a Lush 10 faktoros Sesame Suntan Lotion-ját próbáltam ki. A krém könnyű és nagyszerűen hidratál, ami jó hír, mert így nem tömíti el a pórusokat, ergó a pattanásaim száma sem növekszik. Nevéhez híven szezámolajat illetve diófalevél-főzetet tartalmaz, melyek elősegítik a bőr melanintermelését - azaz a barnulást. (És tényleg!) A hozzáadott aloe vera és kakaóvaj hidratál (így a krém napozás utáni testápolóként is kiváló). Az egésznek picit olyan illata van, mintha Nutellával kennéd be magad. Ez az elején kicsit émelyítőnek hat, de pár perc múlva már csak szolídan van jelen és a hidratálásé valamint a fényvédelemé lesz a főszerep. Két óránként kend be magad vele, biztos ami biztos!

lush_1.jpg

 

5. Kislányos báj nagylányoknak

Last minute utaztam le az idei VOLT Fesztiválra, így nem sok időm maradt, hogy beszerezzem az elmaradhatatlan kiegészítőket. Elrohantam a sajnos közeli pláza H&M üzletébe, és legnagyobb örömömre épp leárazást tartottak az olyan apróságokból, amiket jövőre majdnem biztos, hogy elsodor a divat szele. Amint megpillantottam a képen látható hajbavalót, rögtön nosztalgiázva gondoltam vissza kisiskolás önmagamra, amikor hasonló darabokkal büszkélkedhettem. Egy kicsit pin-up-os, egy kicsit fruskás, tárgyalni nem ebben mennék, de a nyári egyszínű felsőimet tök jól megbolondítja. Love it!

tasi.jpg

 

 

Szöveg és képek: Farkas Anna

Borítókép: revelwallpapers.net 

 

Szépülj velünk:

Gyorsan fesztiválosat - Rita Ora x Rimmel termékteszt

Bikinialak helyett - önbizalomtuning a nyárra

Férfi neszesszer másképp - Lush termékteszt

A legmenőbb fesztivál szettek fiúknak és lányoknak

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr927513430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása