Ott voltunk - Marie Claire Fashion Days 2014

Megjelent: 2014.11.12. 15:48

Minden évben az ősz beköszöntével kezdek izgatott lenni, úgy várom a Marie Claire Fashion Days-t, mint egy ovis a Mikulást. Egyrészt azért, mert az egyik legjobb barátnőmmel már hagyomány, hogy minden évben legalább az egyik napon reggeltől estig részt veszünk az összes programon, divatbemutatón. Másrészt mivel stylist vagyok, szinte kötelező figyelnem a tervezők új kollekcióit. Plusz itt a feltörekvő dizájnerek is bemutatkozhatnak, ami szintén nagyon fontos számomra, nemcsak a munkámból adódóan, hanem azért is, mert nagyon drukkolok a magyar fiatal tehetségeknek, hogy kibontakozhassanak. Erre egyébként egyre több lehetőségük van, ahogyan itt a MCFD-en is.

MCFD-sztarok-a-kozonseg-soraiban(680x480).png

A kedvenc tervezőim majdnem mind képviseltették magukat a rendezvényen, néhányukat ki is emelném, hogy veletek is megosszam, mely kollekciók tetszettek a legjobban.

Elysian

Nőies, könnyed, megunhatatlan. Minden nő ruhatárába szükség lenne egy-egy ilyen igazán nőies darabra. Úgy ismertem meg Bódis Boglárka kreációit is, hogy részt vettem a Marie Claire Fashion Days-en még évekkel ezelőtt, és az elsők között láthattam az akkori kollekciót. Azóta is imádom a ruháikat.

Elysian.jpg

Phaidra

Mindig meglep. Ez a kedves, szerény fiatal hölgy új magaslatokba emelte a fürdőruha tervezést. Újféle anyagok, technikák, fazonok özönlenek a keze alól. Az előző kollekcióba (még többet olvashatsz róla itt) is egyből beleszerettem, a high tech disco fever még mindig megmelengeti a lelkem, ha rágondolok. Az új dresszeknél (CLONES) első ránézésre nem tudtam megállapítani, pontosan miből készülnek, de kiderítettem, hogy tulajdonképpen valamiféle szilikonszerű anyagból vannak.

phaidra.jpg

CUKOVY

Olyan hirtelen került a köztudatba, hogy szinte fel sem fogtam, hogy én voltaképpen ismerem őt, a tervezőt. Mikor tavaly egy divatbemutatón dolgoztam vele, már akkor a szuper saját készítésű ruhái miatt irigykedtem. Végre egy új, modern, letisztult vonal, amiben mégis van egy kis csavar, ami megfűszerezi a darabokat. Szeretem az ilyen egyszerűen kombinálható ruhákat. Go girl, csak így tovább!

1957920_1502097746727528_2918646361444377228_o.jpg

Alig várom, hogy a showroomokban a kezembe foghassam az említett kollekciók darabjait!

Köszönjük a csodálatos napot a Marie Claire-nek! Szép hetet minden divatra éhes Colorcam olvasónak!

 

Nikolett N. Styling

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr166890331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása