Divatikonjaim

Bejegyzés alcíme...

Megjelent: 2013.11.13. 08:30

Mindenkinek megvannak az ikonjai. Engem legtöbbször nem csupán az érdekel, mit vesz magára az illető, hanem az is, ki is ő valójában. Nézzük az én kedvenceimet:

1. Lauren Conrad

Természetes szépség, meg van benne az a nőies báj, amit sokszor én is próbálok elérni. Persze legtöbbször a nőies helyett a sportosra szavazok, de erről majd később. Lauren nagyjából tíz évvel ezelőtt debütált egy valóság showban, amit még a középiskolában kezdtem el nézni. Ezután lett egy "saját" realityje, természetesen vele a főszerepben, de nem feledkezhetünk meg a többi szereplőről sem. Közben felcseperedett, ahogy én is, és azóta egy mini Martha Stuart lett belőle. Egész birodalmat épített ki magának, amit a Laurenconrad.com-on te is követhetsz. Van ruha-, cipő- és ékszerkollekciója is minden szezonban, ráadásul szerintem nem is akármilyen. Ő nem az a fajta celeb, aki kiadja másnak a munkát, igenis foglalkozik minden egyes darabbal, ami a polcokra kerül. Most létrehozott egy új honlapot is littlemarket.com néven, ahol olyan különböző csecsebecséket vásárolhatsz, amelyek kézzel készültek olyan nők és lányok által, akiknek nagyon nehéz sorsuk van. A befolyt összeg is hozzájuk kerül vissza, ami egnem személy szerint nagyon megérint.

lauren-conrad-kohls-3.jpg

 

2. Palvin Barbara

Nincs kérdés, miért... Mert ő PALVIN BARBI. Szupersztár, kész. Ha egy tündérkeresztanya megkérdezné ki szeretnék lenni, ő lenne a válaszom. A hétköznapi szettjei nagyon letisztultak, színben és formában egyaránt, nekem nagyon tetszik, hogy nem harsány. Mondjuk általában a modellek egyszerűen öltözködnek, biztos elegük van munka után ruhákat összeválogatni. A vörös szőnyeges eseményeken is egyszerűen, de nagyszerűen öltözik fel. Érdemes inspirálódni a szettjeiből!

pbredc.jpg

3. Mary-Kate és Ashley Olsen

Kislánykorom óta rajongom értük. Sokszor kerülnek botrányos helyzetekbe, és jelennek meg róluk sokkoló képek. Emellett még mindig nagyon kedvelem őket. Szuper stílusérzékkel vannak megáldva, nekem még azon szettjeik is szoktak tetszeni, amit a kritikusok leszólnak. Szinte bármit felvehetnek, pici, törékeny alkatuk miatt.

mary-kate-ashley-olsen-qvc-show-fashion-week-03.jpeg

4. Olivia Palermo

Kivételes stílusérzéke van, szinte minden szettje tetszett eddig, amit láttam. Az amerikai Voguenál kezdte a pályafutását, mostmár ő is legalább olyan híres, mint a lap maga. Különleges érzéke van a kiegészítőkhöz, isteni áldás van rajta, mert sosem téved. Őt is először a Hillsben láthattuk, mint mellékszereplőt. Érdemes nézegetni a honlapját illetve a facebookon, nekem már sok jó ötletett adott.

style-olivia-palermo-street-style-casual-21.jpg

 

 

Ha még többet akartok megtudni személyes kedvenceimról, likeoljátok a facebook oldalamat, amelyet Nikolett N Styling néven találtok meg!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr255604922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása