3 tipp a karácsonyi zsírpárnáktól való gyors megszabaduláshoz

Megjelent: 2016.01.08. 00:31
Írta: colorcam

Így január első napjaiban te is biztosan feltetted magadnak a kérdést: Mit kell tenni ahhoz, hogy végre megszabadulj az igencsak ragaszkodó karácsonyi zsírpárnáktól? Ahelyett, hogy női pletykalapok hasábjaitól vártuk volna az életmentő ötleteket, szakemberhez fordultunk: Zsirai Milánt, az óbudai träning edzőjét kértük meg, hogy foglalja össze a legfontosabb tudnivalókat az eredményes fogyáshoz - még ha csak 1-2 kilóról van is szó. Három nagyon fontos dolgot javasolt, amit bár már sokszor hallhattunk, mégsem olyan könnyű betartani, de mint tudjuk, ami hatásos és tartós, az általában sosem a könnyű kategória...

holiday-fat-loss-christmas-present.jpg

 

1. Figyelj az étkezésedre!

fruits-and-tape-measure.gif

Elsődleges feladat a kilók leadása érdekében a tudatos étrend. Legjobb, ha szakemberhez fordulsz, aki tényleg szakember és nem a mellékállása a szaktanácsadás. Ha erre nincs módod, akkor első körben annyit tehetsz, hogy sok zöldséget eszel, elhagyod a fehér kenyeret, a felvágottakat, a cukrot és az édességeket. Persze nem kell annyira véresen komolyan venni, hogy a végén egy falatot sem eszel, de a többségben zöldségeket és színhúst fogyassz.

 


2. Mozogj!

cc2.jpg

A másik legfontosabb dolog az edzés. Ha több kalóriát égetsz el, mint amit beviszel, akkor biztos, hogy fogyásnak indulsz. Keress egy jó, képzett edzőt, akitől változatos edzéseket kapsz. Legjobb, ha funkcionális edzést választasz, ahol az intenzitás is megfelelő szinten van, tehát az erősítő gyakorlatokat ötvözik egy kardió jellegű mozgással is, mint pl. a köredzések.

Az új felfogás értelmében az intervall jellegű edzés-típus jó hatással van az emésztőrendszerre, ami az étvágyat és az emésztést is jó irányba tereli. Azért javaslom a funkcionális edzéseket, mert a munkavégzés során a gerincre, csípőízületre egyfajta terhelés hárul, így fontos, hogy a tartó izmok, amik a helyes testtartásért felelősek, megfelelően legyenek előkészítve a sorozatos gyakorlatokra.

 


3. Légy kitartó!

4percent.png

Az edzést elkezdeni könnyű, az igazi nehézség kitartani hosszú távon. Elkezdesz edzeni, aztán egyik nap fáradt vagy, a másik nap program van a barátokkal. Ha valóban változni akarsz, akkor a kifogások nem férnek bele. El kell döntened, hogy komolyan csinálod és rendszeresen mozogsz! Igenis el kell járnod hetente minimum 2-3 alkalommal az edzőterembe, ha eredményt akarsz elérni. Válassz fix időpontokat a sportoláshoz! Az emberek többsége általában azon csúszik el, hogy egy hónap után feladja. Dönts és tarts ki az elhatározásod mellett, hiszen ez kemény munka lesz, ami áldozattal, pénzbeni kiadással, lemondással és olykor-olykor fájdalommal is jár. A jó hír viszont, hogy az eredmény nem marad el!

 

Milán

 

Partnerünk az edzésekben: träning

                                                cím: 1036 Budapest, Perc utca 2.

                                                web: traning.hu

 

 

És ezt olvastad már?

GARMIN VÍVOACTIVE - EGY ÓRA, AMI MOTIVÁL

HELLÓ JANUÁR! - KONCERTRE A HIDEG ELŐL

OH MY DOG BOUTIQUE SPA - AHOL A KUTYÁBÓL NEM LESZ SZALONNA

 

   

 Kövessetek minket Bloglovin'-on is, hogy ne maradjatok le egyetlen blogbejegyzésről sem! 

 

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: @COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr368250744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krutzifix 2016.01.09. 17:21:35

Bakter! Pont ezekre nem gondoltam volna...