Instagram-barát tányérokkal támad az izraeli étterem

Megjelent: 2015.07.27. 17:21
Írta: colorcam

Lehet, hogy rossz szokás, szükségtelen magamutogatás, a social media nemkívánatos mellékterméke, de tegye fel a kezét, aki még soha nem fotózott le, esetleg osztott meg FB-on, Foursquare-en / Swarm-on vagy leginkább Instagramon egy gusztusosan feltálalt kaját.

limbo-insta

Másrészt a látens dicsekvésen felül hasznos mind a fogyasztók, mind az étterem számára. Nekünk fogyasztóknak jó inspiráció, hogy hol együnk, mit főzzünk legközelebb egy megbízható ismerős általi ajánlás. A jó tapasztalat erősebb bármilyen reklámnál, így az étteremnek is hasznos, ha megosztják az ott készült ételek fotóit. Persze egy szép étel is lehet ehetetlenül rossz, de azért ritkább, mint a fordítottja. Szóval az egyre népszerűbb kajafotó megosztás (#mutimiteszel) nem feltétlenül elítélendő, de biztos sokan vannak, akiknek már elege van belőle.

Az izraeli Catit étterem és a Carmel borászat közös projektje a Foodography éppen az ételfotózási kényszerre alapozza koncepcióját. A gyönyörűen megkomponált ételek olyan különleges tányérokban érkeznek, amelyekben még jobban mutatnak, és okostelefon tartóval is rendelkeznek a tökéletes, bemozdulásmentes ételfotók érdekében.

A „Limbo” elnevezésű tányér hátsó karimája magasan a végtelenbe fut, ezzel egy íves hátteret szolgáltat az ételkompozíciónak. A telefontartó alap.

 

A „The 360” fantázianevű tányér egyik lényeges eleme szintén a megfelelő távolságra elhelyezett mobiltartó, míg különlegessége, hogy, ahogy neve is mutatja, 360 fokban körbeforgatható, azaz bármilyen szögből könnyedén lefotózhatjuk a karajt, vagy egy rövid pár másodperces videó formájában is bemutathatjuk a desszertet.

A tökéletes megvilágítás, szép szórt fény érdekében Softboxot is rendelhetünk a fogásokhoz.

Egy háromfogásos menü ára 28.000 Ft, egy négyfogásos 31.500 Ft, míg az ötfogásos degusztációs menüért 37.000 Ft-nyi sékelt kell kicsengetnünk. A 42.000 Ft értékű Foodography élmény pedig a vacsora közben egy profi fotós által vezetett gyorstalpaló ételfotós workshop árát is tartalmazza.

Egyre több turisták által látogatott helyen tiltják be a fotózást, számos múzeumban a selfie készítése is tilos. Egy-egy elegánsabb étteremben sem nézik jó szemmel, ha mobilos kajafotózással hipszterkedünk, de ha betiltani úgysem tudják, akkor a trendet meglovagolva fordítsák a saját hasznukra, ahogy a Catit is tette.

foodography-1

A dicsőség és az ötlet a Saatchi & Saatchi ügynökséget illeti, a bátorság pedig az ügyfelet, amiért bevállalta. A Food-o-graphy koncepció híre pár nap alatt szinte ingyen eljutott Izrael lakosságának 20%-ához, ami amúgy nagyjából egy 400-500 ezer dolláros reklámkampánnyal lett volna csak elérhető. Az étterem és a borászat forgalma is látványosan megnövekedett.

--

Pazar ajánló:

BURGER PORN, AZAZ MITŐL LESZ A DUPLASAJTOS KÍVÁNATOS?

FORMALINBAN ÚSZÓ TEHÉNNEL SOKKOLJA A VEGÁKAT EGY LONDONI ÉTTEREM

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr937651670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.07.29. 14:40:23

Érdekes lett volna legalább egy fotót látni, ami így készült. Ha már ez a téma.
süti beállítások módosítása