My Valentine's wish list

Megjelent: 2015.02.10. 08:00

Megmondom őszintén, nekem még sosem volt "igazi" Valentin-napom. Már a tipikus értelemben vett vacsorázós, virágcsokros, ajándékozós, romantikázós fajta. Ezt eddig nem is bántam, de ahogy öregszik az ember, úgy vágyik egyre inkább arra, hogy kényeztessék. Ebben a szellemben szeretnék segíteni a lányoknak abban, hogy miket hintsenek el a saját kis valentinjuknak, illetve a srácoknak, hogy mivel lepjék meg szívszerelmüket. Íme néhány ötlet, lehet válogatni!

valentinnap.jpg 

Breakfast at Tiffany's

Az örök klasszikus. Ki ne örülne egy türkiz dobozkába csomagolt csodának? A hiedelemmel ellentétben nem kell feltétlenül vagyonokat kiadni értük. Az ezüst ékszerek például már kb. 100 dollártól elérhetőek. 

tiffany.jpg

 

Be on time

Én speciel óramániás vagyok, de szerintem egy szép órának mindenki örül. Nekem a legújabb szerzeményem egy kis digitális casio lesz, ha minden jól megy. Nemrég felfedeztem két szuper brandet, akik elérhető áron egyedi ketyegőket kínálnak. A Rich Gone Broke tervezői a digitális és klasszikus számlapokat mókás textil óraszíjra cserélték, hadat üzenve a világ sznob gyermekeinek. Zseniális! A Cluse klasszikus és kedvemre való darabokat árul, a babakék és púderrózsaszín bőrszíjak minden lány lelkét megolvasztják. Mindkét márka összes terméke 100 dollár alatt kapható. 

rich.jpg

cluse_perfection.jpg

 

Light my fire

Imádom a gyertyákat! Most éppen a ZARA Home csudaillatos óriás darabjaiba szerettem bele.

zara.jpg

Bath time baby

A LUSH-ból soha nem lehet hazatérni üres kézzel. Ezt a fiúknak mondom, ugyanis bármi jó választás lehet, kérjétek  nyugodtan a mindig készséges eladók segítségét. Az én kedvencem a Rock Star szappan.

lush.jpg 

It's delicious

Aki az édességet szereti, rossz ember nem lehet, az már biztos. Irány a SUGAR! shop, és lepjétek meg álmaitok nőjét egy csodaszép cupcake-kel!

sugar8_2.jpg

 

Be my pillow

A H&M Home-ban egy-két havonta teljesen megújul a választék. A pasztell színű takarók pihe-puhák, és megsúgom, még hideg lesz egy ideig! 

hmprod.jpg

Remélem tudtam néhány ötletet adni, legalábbis ami az ajándékokat illeti! Persze idén a szingliknek sincs okuk keseregni, hiszen Valentin-nap mutatják be a mozik a Szürke ötven árnyalata című filmet! És tudjátok, Grey is the new black ;)

collection-fiftyshades-gallery_0.jpg 

Nikolett N. Styling

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Instagram: COLORCAM_MAGAZINE

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr97096767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása