Moi Moi - a csodaszép pólógyáros

Megjelent: 2014.11.06. 12:27

A bécsi divathét előtt találtam rá a Moi Moi-ra és az ötletgazda/tulajdonos Sophie-ra. Valami különleges feliratos pólót szerettem volna a midi szoknyámmal párosítani. Amikor megláttam a facebook oldalát, egyből éreztem, rokon lelkek vagyunk. Írtam neki, borzasztó kedves volt, és csak úgy ontotta magából az ötleteket a pólóval kapcsolatban. A felsőm elkészült, és büszkén viseltem a divathét szombati napján.

moi2.jpg

Szeretném, ha ti is megismernétek őt, ezért készítettem vele egy mini-interjút. Lássuk:

Mikor és hogyan érett meg benned a gondolat, hogy létrehozd a Moi Moi-t? Jól rajzolsz, vagy grafikusnak tanultál?

Az igazat megvallva egyik sem, viszont valamiben ki kellett élnem a kreativitásom. :) Nagyon szeretek ugyanis tervezgetni, legyen szó akár egy különleges cipőről, ruháról, vagy egy kézzel készített ajándékról. De mindez csak hobbi, ahogy a Moi Moi is annak indult, amikor is bő egy évvel ezelőtt egy barátnőmmel úgy döntöttünk, hogy elkapunk és meglovagolunk egy itthon akkor még gyerekcipőben járó hullámot. Ezek voltak a frappáns feliratok, melyekkel azóta a világmárkák kirakatai is tele vannak. Ez részben a Moi Moi-nak is jó, mert mi a saját mintáink életre keltése mellett egyedi kérésekkel is foglalkozunk. Terveztem már többek között szülinapra, lánybúcsúra, évfordulóra, de kisbabának is. Mindig nagyon izgalmas kihívás az egyén igényeit összegyúrni egy kicsit a francia sikkel és a Moi Moi stílusjegyeivel.

Látom, imádod Párizst, illetve a francia dolgokat - akárcsak én - és ha a kutatásom sikeres volt, akkor bizton állíthatom, hogy Párizsban nőttél fel. Mesélj kicsit erről!

Nagyon jó detektív lenne belőled! :) Igen, Párizsban születtem, és édesapám révén félig francia származású vagyok. Szerelmes vagyok Párizsba, a friss croissant-ba, a csipkés házakba és a város utánozhatatlan illatába. Az is igaz, hogy félig ott nőttem fel, viszont az iskolát és az egyetemet itt kezdtem el Budapesten, most pedig a szerelem kötött újra ide.

A Yakira márkával milyen kapcsolatban állsz? Ők is szuper dolgokat készítenek, kollaborációtok is volt, igaz?

A Yakira márka tervezője és tulajdonosa a barátom, akiről az imént szó esett. Amióta együtt vagyunk, rengeteget segítek neki én is a tervezésben, kivitelezésben, a márka menedzselésében. Cserébe ő is mindenben támogat, és váltig állítom, hogy ha ő nem lenne, akkor a Moi Moi sem született volna meg.

Ha jól tudom, modellkedsz is, és van egy főállásod a Moi Moi mellett. Hogyan tudod ezt a három dolgot összeegyeztetni?

Igazából én mindig nagyon sok dolgot csinálok egyszerre, valahogy ehhez szoktam hozzá. Többek között a reklámszakmában találtam meg önmagam, amit imádok, főleg az alternatív kampánystratégiákon való agyalást, de ugyanúgy nagyon jól érzem magam a kifutón, vagy egy lookbook fotózáson egyaránt. Nemrég pedig a filmszakmába kóstolhattam bele, szerepet kaptam ugyanis a Ketten Párizs ellen c. filmben (2015 őszén lesz látható), ahol a főszereplő francia szerelmét alakítom. Mondanom sem kell, hogy rettenetesen élveztem a forgatást! Most pedig újra a Külker padjait koptatom.

Ha választanod kellene, melyik lenne a fő profilod, a modellkedés vagy a tervezés?

A modellkedés csak a hobbim, és habár viszonylag sokat dolgoztam a szakmában külföldön, sosem voltak vele igazán nagyra törő terveim. Ami célom volt, azt elértem (pl. nagy magazinokban való megjelenés, vagy Fashion Week), és ennyi nekem bőven elég. Mindig is azt vallottam, hogy az eszemből szeretnék megélni, így ehhez tartom is magam. Persze nem vetem meg a kétkezi munkát sem - és ha már itt tartunk, a Moi Moi pólók is egytől-egyig kézzel készült darabok.

A facebook oldaladon csupa finomságot osztasz meg, fánk, keksz, macaron. Mondd, hogy nem eszel ilyeneket, és azért vagy ilyen csinos!

Először is köszönöm a bókot. Bevallom őszintén, nagyon szeretek enni, és kifejezetten ínyenc vagyok. Ebből kifolyólag sokat sürgök-forgok a konyhában, és kísérletezem az ízekkel, fűszerekkel. Persze azért igyekszem odafigyelni az egészséges táplálkozásra (na jó, ez most pont nem igaz, éppen egy óriás Nutellával ülök az ölemben este 11-kor, és úgy gépelek), de mondhatni szerencsés alkat vagyok. Viszont azért a pólókészítés során is rohangálok annyit, hogy az szerintem felér egy napi kardioedzéssel. De megéri a fáradozás, mert leírhatatlan érzés viszontlátni az örömöt az új Moi Moi tulajdonosok arcán, amikor átveszik az új kincsüket. Ezért csinálom ezt az egészet.

 moi1.jpg

 

Legyetek ma is trés chic! Nyomjatok egy lájkot a facebookon a Nikolett Nemeth Stylist oldalra!

A Moi Moi-t megtaláljátok a facebookon is, rendelni a webelieveinmoimoi@gmail.com-on tudtok!

 Remélem ti is kedvet kaptatok egy szuper outfithez az egyik Moi Moi pólóval párosítva!

 

Haverkodjunk Facebookon is: WWW.FACEBOOK.COM/COLORCAMMAG

Kérdésed vagy észrevételed van? Esetleg figyelmünkbe ajánlanál valamit?

Oszd meg velünk kommentben vagy írj a HELLO@COLORCAM.HU-ra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr686836985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása