Fotózás az anyaság küszöbén - Yasmina

Megjelent: 2014.10.16. 15:00
Írta: colorcam

Eljegyzési, esküvői, kismama, újszülött és baba-mama fotózás. Már maguk a fogalmak is azt sugallják egy nő számára, hogy ha életének egy adott fázisába ér, azt érdemes megörökíteni. Ráadásul ez most rendkívül divatos is lett, amit az is bizonyít, hogy piciny országunk hány darab, csak ezen életszakaszok megörökítésével foglalkozó szolgáltatót kínál.

IMG_1412-Edit.JPG

Nem szeretnék senkit megbántani, de nekem ez az egész kissé erőltetett, gondolataimban mindhez rengeteg tipikus pózt, klisét fel tudok halmozni. Azonban rájöttem, hogy mindemellett az, hogy életet adhatok valakinek, az a férfi és a nő közötti szexualitás kiteljesedése, világunk egyik legcsodálatosabb és egyben legfelfoghatatlanabb eseménye. Itt egy kisember áll a középpontban, aki nem más, mint a kisbabám.  Ezért fejembe vettem, hogy miatta fogom magam nagy pocakkal megörökíttetni, hiszen ez az állapot róla szól. Azonban úgy döntöttem, hogy ezt nem a legáltalánosabb formában szeretném megvalósítani.

Számomra nem is volt kérdés, kikkel szeretnék együtt dolgozni. Megismertem egy fiatal csapatot, akik nem csak a fent említett életszakaszokra vannak specializálódva, hanem rengeteg fotózással kapcsolatos kihívást teljesítettek már, és akik számára a minőség a legfontosabb. A Colorcam fotósa, Farkas Márton rendkívül professzionális módon segített nekem a helyszín kiválasztásában, a legoptimálisabb beállítások megtalálásában, és abban, hogy oldottan, örömmel vegyek részt a fotózás néha bizony kicsit fárasztó folyamatában. Ahogy a képek is tükrözik, világosan tudta, hogy mit szeretnék.

IMG_1404-Edit-Edit.JPG

A várandósággal, anyasággal kapcsolatos érzelmeim nagyon közel hoztak a természethez. Én magam is háborítatlanul, otthoni környezetben születtem édesanyámék francia ágyán. Jemen egyik kikötővárosában, a Vörös tenger partjainál volt az otthonunk, és ebben a környezetben éltünk még pár évet. Mondanom sem kell, hogy mennyi emlék köt a vízparthoz, ami valahogy egész életem során elkísér. Elhatároztam hát, hogy mindenképpen vízhez, természethez közeli, a zöld csodás árnyalataival körülszőtt helyszín szolgáljon a fotózás színteréül. Ezért is esett a választásom egy Budapest határán, Csömörön található eldugott horgásztóra, amit nagyon sokan nem ismernek, pedig nemcsak a horgászás hódolói, de a kikapcsolódni vágyók is előszeretettel látogathatják

IMG_1578-Edit.JPG

Ami az outfitet illeti, fogalmam sem volt, milyen stílus kapcsolódhatna ehhez a helyszínhez. Szerencsémre Magyarország egyik, vagy talán legelismertebb stylistjára, Császári Zitára, azaz Zipyre bíztam magam, akinek egy mondatos beszélgetésünk után már konkrét elképzelései voltak a ruháimmal és kiegészítőimmel kapcsolatban. A sminkemet Vinkó Ágnes készítette, aki csodával határos módon le tudott beszélni a túl erős, füstös, kissé misztikus szemhéjfestésről, amiért  a mai napig hálás vagyok neki. Cserébe kaptam egy természetes, gyönyörű sminket!

 

Szóval a csapat összeállt, a helyszínt kiválasztottam, az állapot is adott volt, a hasam szép lassan óriásira kerekedett. Már csak azért imádkoztunk, hogy legyen megfelelő időjárásunk. Visszagondolva valóban hihetetlenül hangzik, hogy a fotózást már a kisbabám 7 hónapos korában kitaláltuk, és csak a 9. hónapra hoztuk össze. Már készültem feladni, hiszen a szülés kiírt időpontja ugyebár nincs kőbe vésve. A falevelek elkezdtek sárgulni, az időjárás rengeteg esőt hozott nekünk, ami a sár miatt lehetetlenítette el a munkát. Máskor a fényhiány miatt csak a stúdió fotózás jöhetett volna szóba (amit viszont nagyon nem éreztem magaménak). Ezért mikor végre elérkezett a hőn áhított vénasszonyok nyara, kapva kaptunk az alkalmon, és most vagy soha alapon nekikezdtünk a nagy műnek. Maga az esemény is rettentő emlékezetes volt, sokat nevettünk, és teljesen fel tudtam oldódni. Elengedtem magam, és hagytam, hogy a hozzáértő személyek segítségével előhozzam az anyasággal kapcsolatos érzelmeimet.

Yasmina

A kiegészítőket köszönjük a La Tendanak Home-nak!

Éld meg Te is a nőiességed, és gyere a Colorcamhez egy szuper átalakításra!

Nézd meg csomagajánlatainkat ITT

...és persze ha tetszenek a képek kérünk egy lájkot a Facebookunkra is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr56744515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása