Topmodell leszek! (?)

Bejegyzés alcíme...

Megjelent: 2013.10.23. 19:04

Manapság a külföldiek 90 százalékának Magyarországról Mihalik Enikő, Palvin Barbara jut eszébe legtöbbször, nem pedig a gulyás leves. Nem véletlenül, hiszen többek között ők a legismertebb arcok-testek a divatvilágban.

Gyermekkorukban a magasabb egóval megáldott kislányok régebben hercegnők akartak lenni, mára ez némileg átalakult, sokszor hallom, hogy modell leszek. Mintha ez egy könnyű szakma lenne. Én rengeteg modellt ismerek, és biztosan állíthatom, hogy nem az. Sok vér és verejték van egy-egy tökéletes fotó mögött.

Mikor gyerek voltam én stewardess, modell, vagy hercegnő szerepben tudtam magam felnőttként elképzelni. (Egy nagy adag szerencsével a legutóbbi még összejöhet) A genetikám jó nagy fricskát tolt elém azzal, hogy csak százötven centisre nőttem - ma már nem bánom-  de akkor mindent megadtam volna azért, hogy én legyek az új Cindy Crawford.

Akinek az adottságai engedik, sok lehetősége van belekezdeni a modellkedésbe már Magyarországon is. Számos jó ügynökséggel találkoztam a pályám során, de rengeteg kritikán alulival is. Ha modellkedni akartok lányok-fiúk, annyit előre érdemes tisztázni, hogy egy valamire is adó ügynökségnél NEM kérnek pénzt semmiért. Sem portfolióért, sem utaztatásért, sem castingért, sem regisztrációs díj gyanánt. Ha ilyet tapasztaltok, biztosan tudhatjátok, hogy rossz helyen jártok.

Még számomra is meglepetés egy olyan lehetőség, ahol egyből egy óriási összegű modell szerződéssel egybekötött castingon lehet részt venni Budapesten. Szerintem nem érdemes kihagyni a lehetőséget, egy próbát megér, nézzétek csak:

ProvallianceContestFlyerHu.jpg

Ha még többet akartok tudni a divat világáról vagy rólam, likeoljátok a facebookon a Nikolett N styling oldalt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr535596128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása