Stílus könnyedén

Megjelent: 2013.09.21. 15:09

A saját bőrömön tanultam meg, hogyan lavírozzak a divat irányzatok, a trendek és a klasszikus divat között. A stílusom mára már teljesen kiforrta magát, mégis kettéosztom. Van egy csinos, nőies ruhákat, illetve magas sarkút viselő nő, és egy lázadó, farmeres, néha különc lány. Az utóbbi a kényelmesebb és a vagányabb, de vannak olyan események, amikor ez a stílus nem megengedett.

wardrobe.jpg

Lássunk néhány tippet ahhoz, hogy egyszerűsítsük le a vásárlást és alakítsuk ki a stílusunkat:

1. Próbálj ki mindent! Olyan ruhákat és kiegészítőket is, amelyekről azt gondolnád elsőre, hogy nem áll jól. Rengeteg alkalommal jártam úgy a barátaimmal, hogy szájhúzva próbáltak fel egy-egy darabot, amit javasoltam, de végül boldogan távoztak vele az üzletből. ( Érdemes stylist barátnővel kokketálni)

2. Keress, kutass! Általában az emberek beleesnek abba a csapdába, hogy szigorúan ragaszkodnak egy-egy márkához, és be sem lesnek más üzletbe. Én is sajnos ide tartozom, de néha megrázom magam és felfedezek új márkákat. Így lehet igazán felfrissíteni a stílusunkat! Akinek van türelme, (nekem nincs) szemezgessen second hand üzletekben is.

3. Gondold át! Én minden szezonban kiszórom a szekrényemből, amiről úgy gondolom, hogy már nem kell, vagy nem jó rám, esetleg már nem tetszik (az a jó, ha ilyenből nincs sok, akkor közelítünk a kialakult stílusunkhoz). Tedd fel a következő kérdéseket: Mire lenne szükségem? Nadrágra, pólókra, blézerre? Így már céltudatosan indulsz vásárolni. Talán megmenekülsz az impulzív vételekből származó soha nem hordott daraboktól.

4. Keverj-kavarj! Szetteket vásárolni egyszerűbb, de soha nem teszem. Ha bemész egy üzletbe, általában a hasonló és egymáshoz passzoló darabok egy területre vannak zsúfolva. Sajnos. Válassz különböző stílusú, színű és textúrájú ruhákat, sokkal izgalmasabb lesz a megjelenésed. Lejárt lemez (és száz évet öregít) az azonos színű táska-cipő-öv kombó.

5. Szegd meg a szabályokat! Hord a nyári ruhád ősszel egy vastag harisnyával , csizmával. Találj ki bármit, ha neked tetszik magadon, senki nem szólhat semmit. Én gyerekkoromban a pántos topomat a garbómra és nem alá vettem fel. Bután nézett ki, de imádtam más lenni. Próbáld ki, megéri!

 

 shoppp.jpg

Igazán cudar idő lett hirtelen, sálat, sapkát fel! Tuti kiegészítők!

A bejegyzés trackback címe:

https://colorcam.blog.hu/api/trackback/id/tr205527424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása